Коли я дізнався, що товариш має намір долучитись до когорти байкерів (любителів гірських
велосипедів), то висловив готовність допомогти йому порадами з власного досвіду. Цінність
можливих порад обґрунтував посиланням на 10-річний стаж, придбання 6 велосипедів для 3 членів
сім'ї та щорічні пробіги в кілька тисяч кілометрів.
Виклавши
(
Read more... )
Comments 8
Зі свого боку - у кращі часи я проїжджав в день максимум 50-55км на своєму "китайському" товаришу. Треба зняти катафоти :))) велокомп"ютер є, насос є, шолом є, окуляри є, участь у ВелоДні - є. Матрасник :)
Reply
Щодо "китайського" товариша.
Подейкують, що 90% рам для нормальних велосипедів роблять на Тайвані. В Європі чи США рами проектують (це - головне), випробовують, іноді - фарбують.
Інші основні комплектуючі проектуються переважно в Японії та США. Виготовляються - в Китаї.
Тому, в Україні всі їздять або на українських або на китайських велосипедах. Незалежно від ціни.
Reply
Reply
4) в мене апргрейд був : це виключно заміна коробки передач, тормозів, цепу, розбір і змазування, закупівля велокомп'ютера. В тебе може бути щось інше - заміна рами наприклад. Це витратніше.
6) на перший сезон - думаю можна звичайні кросівки
7) на прямих - ставиш високу передачу ( крутиш не часто, але їдеш швидко ), під гірку - низьку ( крутиш часто, але їдеш повільно і легко )
8) rivelo.com.ua - гугли там, власник Ігор, хороший хлоп ( якщо купувати вело тут, у місті )
9) у того самого Ігоря можна обслуговуватися ( уточнити можна у Дениса К. ), а можна і самому - якщо знати де підкрутити, і що намазати
10) в Рівному по асфальту - можна їздити, але дійсно досить ектремально, безпечніше по тротуарах або принаймі по найменш завантаженим вулицям; за містом краще по грунтовим дорогам; перший веловиїзд - на Вишневу Гору обов'язково !
Reply
Reply
Reply
Відповіді на питання виклав в наступному пості.
Reply
Leave a comment