Вибір першого велосипеда. Частина 2

Jan 12, 2012 17:18



Дуже радий, що зацікавив читачів своїм попереднім постом.

Отримав кілька питань. Спроба відповісти на них в форматі коментаря виявилась невдалою - надто багато символів. Тому відповім на питання тут. Матеріал структуровано за принципом питання-відповідь.


Read more... )

обслуговування велосипеда, гібрид, апгрейд велосипеда, маршрути для велопрогулянок в Рівному, крос-кантрі

Leave a comment

Comments 7

vlashchuk January 12 2012, 16:53:00 UTC
ще раз мій величезний респект за такі грунтовні знання!

для себе з твоїх порад вибрав наступні характеристики свого майбутнього велосипеду:
- колеса 26;
- гідравлічні дискові гальма;
- вилка з повітряним амортизатором;
- чим легший тим кращий.

А далі треба поритися в неті і йти міряти :)

І ще зрозумів, що перший велосипед все ж тра обрати і спробувати і тоді вже буде на практиці зрозуміло, що потрібно буде від наступного :)

Дякую!

Reply


Запрошення vovan_m140 May 31 2012, 13:26:09 UTC
Тримай запрошення.
rivelo.com.ua/forum/viewtopic.php?f=18&t=6294

Reply

Re: Запрошення abogonis June 1 2012, 06:05:24 UTC
Дякую за запрошення. Знайшов трасу. Проїхався.
Вона справді зручна для глядачів. Але гребінка, дропи, зубодрибильний спуск - це не мій формат.
По можливості, спробую прикатати.

Reply

Re: Запрошення vovan_m140 June 1 2012, 09:31:24 UTC
хее..ми такі...коли це ти там був?

Дропи тра переїжати, я теж на них не стрибаю, хоча є зміст. Другий та четвертий (перед спуском) точно можна прострибувати. На спуску гальмувати не можна, інакще знесе на траву. Правий розворот після спуску проходити по траві. Гребінку ...ефективніше перебігти. Може виключимо з траси, або не пускатимемо на колію. Дуже важливо на останніх великих трамплінах не помилитися з передачею.

Вчора 2 кола вийшло за 7:05, хоча можна і значно швидше. Максимальна - 40 км/год.
А взагалі, приєднуйся, якщо наберем достатньо учасників, має бути цікаво.

Опублікував положення.

Reply

Re: Запрошення abogonis June 8 2012, 08:55:56 UTC
Побував на трасі тричі. Але так і не зміг підібрати оптимальні передачі. То приїхав, коли вже було темно. То надто швидко їхав до траси (щоб приїхати завидна) і сил проходити трасу в потрібному режимі вже не було. А вчора за 1 коло так обштукатурив байк мокрою глиною, що вимиватиму її з перемикачів і гальм ще довго.
Не давала спокою твоя порада не гальмувати на спуску. На хардтейлі там так трясе, що... При черговій спробі пройти спуск з мінімальним гальмуванням ланцюг від тряски злетів з касети і потрапив між малою зіркою і пером. Вперше з таким зіткнувся. Ти, напевно, чув, як класно ланцюг пиляє карбон :(
Чорт! Для тренувань на таких трасах нового вела масою 10 кг шкода! І взагалі, там потрібен 2-підвіс, на колесах 29" та/або з ходом від 120 мм. І заспокоювач ланцюга :)
Прогноз погоди на 10.06 песимістичний. В цей день їхатиму через Рівне в Київ. Якщо погода буде хороша, спробую потрапити на гонку.

Reply


Leave a comment

Up