skymarket.ua

Jul 28, 2015 13:51


skymarket.ua - самый дерьмовый интернет магазин.

Покупатели мобильных телефонов в опасности купить бракованые телефоны. Итернет магазин skymarket.ua организован аферистами что продают (и уже продали) телефоны с производственным браком. Дело в том, что эти телефоны им поставляют производители, что пользуясь именем мировых брендов производят подделки ( Read more... )

skymarket.ua

Leave a comment

Comments 25

Очернение магазина dir7 July 28 2010, 15:09:39 UTC
Добрый день ( ... )

Reply

Re: Очернение магазина chumacky_shlyah July 28 2010, 15:19:01 UTC
Коротше, мені ясно одне: мало того, що у вас можна купити неякісний товар, ви ще напрацювали купу механізмів не повертати клієнтові кошти.
Наприклад, кілька місяців тому мені продали неякісний акумулятор для телефону, а на другий день теж офіційно відмовились замінити через ту ж "втрату товарного вигляду". Мені особисто все зрозуміло.

Reply

Очернение магазина dir7 July 28 2010, 15:36:02 UTC
Мы не продаём аккумуляторы для телефонов, возможно Вы приобрели его в другом магазине.
Некачественный товар может попасться абсолютно в любом магазине! Важно как ведёт себя в данной ситуации магазин. Мы производим возврат средств в течении 14-и дней при сохранении товарного вида согласно действующего Закона Украины (неужели тяжело 14 дней пользоваться аппаратом аккуратно и проверить работоспособность всех функций? это же в интересах покупателя).
Работаем на рынке более 5-и лет, но такая конфликтная ситуации у нас впервые. Не дело ли в конкретном покупателе?..

Reply

Re: Очернение магазина chumacky_shlyah July 28 2010, 15:46:23 UTC
Ні, акумулятор - то в євросєті. Але просто ситуація була схожа. Акумулятор не працює, а закон на їхньому боці. Кажуть, що я його поплавив (там край такий, як поплавлений, але при купівлі я звідки знаю, який вигляд має бути в акумулятора, я не фахівець, може так і треба...). При купівлі в мене ще були сумніви, але продавець каже - все ок, все гаразд. Коротше кажучи, сума була невелика, але осад лишився. Я тепер всім кажу, щоб обходили Євросєть десятою дорогою.

Reply


njuta_magic July 28 2010, 20:09:09 UTC
Повернення товару не вигідно ані звичайному ані інтернет магазину. Бо такий товар же знов потім комусь парити треба. Тому і затягують усі процедури щоб людина уже сама не хотіла нікуди йти. А прикол що нема плівки на екрані то взагалі відмазка номер один, далі наговор на телефоні і т.д.

Reply

alex_borgeze July 28 2010, 20:39:52 UTC
Так в тому й справа, що ыдея людину послати нах... а потім, якщо вже дуже настирна то міняють. От в чому то весь і нюанс. Я (чи будь який покупець) лох, чи шо? Таке відчуття при першоій спробі поміняти телефон, що ти повний ідіот. Продавець (не віталій, той, що директор магазину, той класний чувак) при мойому проханні повернути гроші замість простої відмови навіть почав сміятися. Ну типу, що за дурачёк перед ним сидить? Тому й ідеться не про данний випадок, а про принцип взагалі. Тому вони й будуть тепер розповідати що добре, добре, добре, ми міняємо! Але це опускалово.

Reply

njuta_magic July 28 2010, 20:48:34 UTC
Я тобі вірю. Наша спілка знімала куточок у мобільному салоні (кредит оформлювали) так це там постійно.. І це дійсно на яку людину потрапиш. Є хто так йде а були випадки що людина бралася жорстко за справу і навіть з адвокатом приходила, ну і у книгу скарг запис робили.. І там здається якщо 3 хвилини наговору на телефоні то уже всьо б/у

Reply

alex_borgeze July 28 2010, 20:52:38 UTC
А... Про б.у. Телефон блискучий з усых сторін. А зараз всі такі мобіли. Кидаєш в кишеню до копійок - царапина миттєво. Кладеш на стіл - знову царапина Тому якщо з упаковки вийняв - пиши пропало. Так і тут "У вас царапини" і баста. Карочє, морока не про шо. Шо там говорити. карочє друзі допомагають, а чого чого, а команди нам достатньо для роботи з такою публікою. Та і практика ж велика. Суд, в порівнянні дрібниці. :)

Reply


dir7 July 29 2010, 13:14:42 UTC
Уважаемый, dmytro_prykhno. Абсолютно согласен с Вами, что клиент имеет право потребовать замену товара либо возврат средств по причине как наличия того либо иного дефекта, так и по причине "товар не подошёл". И здесь многие упускают немаловажный момент, что потребовать замену можно при сохранении товарного вида. На наличие плёнок и наговор до 5 минут, мы можем пойти на встречу и закрыть глаза (плёнку наклеить свою, сделать общий сброс настроек телефона), но вот царапины на корпусе мы убрать не сможем. Телефон Nokia X6 действительно имеет глянцевое блестящее покрытие, которое достаточно легко поддаётся внешнему влиянию, но это не означает, что можно бросать новый телефон, как говорит Алексей, в карман с мелочью либо ключами, на мой взгляд это вообще кощунственно. Каждый конечно решает сам для себя, но это приводит к состоянию аппарата, когда обмену он уже подлежать не может по причине отсутствия товарного вида согласно ЗУ "Про захист прав споживачів ( ... )

Reply

19901013 July 30 2010, 07:02:52 UTC
Если телефон действительно был поцарапан - тогда поддерживаю продавца.

Reply

alex_borgeze July 30 2010, 07:49:02 UTC
Тойсть, если продан бракованій телефон, то магазин прав?

Reply

19901013 July 30 2010, 08:57:06 UTC
Если телефон бракованный - отнесите его в СЦ, он дает соотв. заключение если его невозможно отремонтировать и меняет этот телефон на новый. Магазин этот телефон никуда и никому вернуть телефон уже не может, это правда.

Тем более, если кроме царапин на датчике разговора больше 5ти минут.

А без заключения СЦ - ваши личные доводы по поводу брака в случае царапин никому не интересны.

Reply


prodam_prodam July 29 2010, 21:52:59 UTC
Автор - тупой дибил

Reply

alex_borgeze July 30 2010, 07:47:53 UTC
:)

Reply


Leave a comment

Up