Чорт, то один перехід стільки коштує? Найбільше тягнуть лампи і пластик на дорогу. А нема чогось альтернативнішого і дешевшого? Можна б було більше світлофорів облаштувати, не тільки на Чорновола.
Один крутий перехід. Можна вкластись у 40 тисяч якщо без розмітки, понижень тротуарів й бруківки. Можна ще суттєво здешевити якщо брати не LED-освітлення від Swarco, а звичайне (хоч і біле) від Schreder. А можна і серед місцевих виробників вибирати.
Чорт зна, як краще. Можна і місцевих підтримати, щоб мали стимул. В принципі, можна зробити маленьке голосування щодо вибору матеріалів. Але це не на разі, нехай це запрацює. Дуже сподіваюся, що міськрада зверне увагу на цю ініціативу. Таких переходів купа, можливо не таких травматичних як на Чорновола, але тим не менш. В перспективі всі такі переходи б мали бути обладнані відповідним освітленням і кнопкою очікування переходу.
Єдине що я вважаю що то доволі дорого як на один перехід. Якщо цей проект втілимо в життя і процес не зупиниться то було б добре розвивати думку: 1. Бачу кошторис - основна витрати лампочки, можливо є альтернативи? 2. Вартість знаків добре б було б оплатити з бюджету дорожної служби (чи хто там тими знаками завідує).
Лампи це інвестиція підрядника й виробника ламп. Вони хочуть таким чином прорекламувати свою продукцію у Львові. Наші гроші підуть на опори, їх монтаж, пониження переходу та встановлення на ньому людської плитки. Зараз головне показати, як це в принципі може і має виглядати, а в подальшому можна буде шукати і дешевші варіанти.
Comments 24
(The comment has been removed)
( ... )
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Чорт, то один перехід стільки коштує? Найбільше тягнуть лампи і пластик на дорогу. А нема чогось альтернативнішого і дешевшого? Можна б було більше світлофорів облаштувати, не тільки на Чорновола.
Reply
Reply
Reply
В принципі, можна зробити маленьке голосування щодо вибору матеріалів. Але це не на разі, нехай це запрацює. Дуже сподіваюся, що міськрада зверне увагу на цю ініціативу. Таких переходів купа, можливо не таких травматичних як на Чорновола, але тим не менш. В перспективі всі такі переходи б мали бути обладнані відповідним освітленням і кнопкою очікування переходу.
Reply
Reply
Reply
Reply
( ... )
Reply
(The comment has been removed)
Reply
(The comment has been removed)
У Львові ж частково це робиться. Світлофори від Swarco вздовж кількох трамвайних марщрутів вміють працювати адаптивно і керуватись централізовано.
Reply
Єдине що я вважаю що то доволі дорого як на один перехід.
Якщо цей проект втілимо в життя і процес не зупиниться то було б добре розвивати думку:
1. Бачу кошторис - основна витрати лампочки, можливо є альтернативи?
2. Вартість знаків добре б було б оплатити з бюджету дорожної служби (чи хто там тими знаками завідує).
Reply
Зараз головне показати, як це в принципі може і має виглядати, а в подальшому можна буде шукати і дешевші варіанти.
Reply
Reply
Leave a comment