אצלינו בכללית התחילו עם פלאי הטכנולוגיה - מרשמים דיגיטליים (מרשמים ללא נייר). רק מה -התחילו מאבקים בין וועד עובדים להנהלה וכמו בהרבה דברים בחיינו שני צדדים התחילו ממקום טוב וזה נכנס למאבקי אגו והפגנת כוח .
לא מזמן עבדתי עם רוקח מחליף . אני אוהבת לעבוד עם רוקחים מחליפים - אפשר לקבל מהם מידע השוואתי מהרבה בתי מרקחת וליישם רעיונות מוצלחים. עם הרוקח הזה על הבוקר התחלנו עם עימותון קטן שאני לא רוצה להיכנס לפרטיו אבל קשור למרשמים דיגיטליים ולמאבקים פנים ארגוניים.הוא התחיל לעבוד עם פרצוף חמוץ במופגן.לי דברים כאלה מאוד מפריעים.בבית מרקחת כששני רוקחים ביחד נכנסים למחסן לליקוט תרופות , מוסתרים מעיניי הלקוחות, זה הזמן לתקשורת ולבירור עניינים. אמרתי לו שאני מאוד משתדלת לתת יחס טוב לעובדים ולא נעים לי כשלא משתדלים בחזרה כלפיי , מלחיצים אותי או עובדים בפרצוף חמוץ. הוא אמר שמצטער הוא לא התכוון .
גם אחרי משמרת בבית מרקחת זה זמן לליבון יחסים .הוא אמר לי שהוא מצטער שהלחיץ אותי אבל אני גם הלחצתי אותו כשאמרתי שהוא חייב לעשות כמו שמקובל אצלינו . אני אמרתי שבעצם עכשיו
אני רואה שאפשר היה למצוא למה שהוא נלחץ ממנו פתרון יצירתי וחבל ששנינו הלחצנו אחד את השני. אבל אמרתי לו ,כן ,כמו שאני משתדלת שהמקום שאותו אני מנהלת יהיה גן עדן הקטן שלי מבחינת יחסי אנוש גם לעובדים (והמחליף אמר שהמקום הוא באמת נחשב במחוז ככזה) אני מצפה שגם יתנו לי קרדית בגן עדן הקטן שלי לעשות דברים שאני חושבת לנכון והם במסגרת חוק והוראות הארגון.אמרתי גם שבמקצוע שלנו (כמו גם בדת) מאוד חשוב לדעת בדיוק את החוקים גם כדי לא להחמיר יתר על המידע ,וכמו בדת, גם חשוב להפריד חוק והוראות הארגון ממשחקי פוליטיקה . וגם אמרתי לו חשוב כשמישהו אחר הלחיץ אותך , לעצור את זה ולא להלחיץ את הבא בתור ,משום שאנחנו עובדים במקצוע וארגון כזה מלחיץ שאם לא נתייחס טוב אחד לשני פשוט לא נשרוד. הוא אמר שהוא מאוד מעריך שדיברתי איתו בגובה עיניים ולא התלוננתי עליו מאחורי הגב.הרמתי גבה .כן הוא אמר , רוקחים אחראיים אחרים היו כבר כותבים מייל לממונים.כך ששוב רבותיי - אנושיות יחד עם מקצועיות ! ושנה טובה ומבורכת לכולם!
Unlike · ·בטל מעקב·
יום 15 ספטמבר בשעה 23:06-
You, טל קירשהימר, Jenny Geld and 4 אחרים. like this. -
Moshe Shiby אלינה , לא יודע מה פרטי המקרה כי בכוונה לא כתבת . יש נקודה שבכל זאת הייתי רוצה לכתוב לך מנקודת המבט האישית שלי . לבוא כמחליף תמיד קשה יותר מלעבוד בבית המרקחת שלך . אתה לא מוצא את התרופות , לקוחות נלהבים פחות לגשת כי לא מכירים אותך, ואתה לא תמיד יודע מראש איך לגשת ללקוח מולך , בניגוד לרוקחים הקבועים . אמנם במשך הזמן לומדים ״להרגיש״ את הלקוח שמולך ולנהוג בהתאם אבל בכל זאת . אחד הנושאים היותר מפריעים לי לפחות , הוא רוקחים אחראיים שמחמירים , לפעמים שלא לצורך או מנסים לכפות שיטות ונהלים שאתה לא רגיל אליהם בבית המרקחת שלך או נוגדים את הראייה שלך את המקצוע . אני כמובן לא מכיר את פרטי המקרה ולא מנסה לכתוב שזה העניין , אלא כותב באופן כללי .
מסכים איתך שצריך להיות כבוד הדדי בסיסי בין הרוקחים ובוודאי לכבד את סמכותו של הרוקח האחראי . חשוב שזה יבוא גם מצד הרוקח האחראי כלפי הרוקח המחליף . שנה טובה .
יום 16 ספטמבר בשעה 00:12 באמצעות נייד · Unlike · 5 -
Hen Popilski יצא לי לא מעט לעבוד בבתי מרקחת שהם לא שלי ולחלופין לעבוד עם רוקחים מחליפים שהגיעו אלינו ויש לי הערה קטנה. מצד אחד חשוב שתיהיה חזית אחידה כלפי המטופלים לגבי מה הם יכולים לקבל ומה לא ושזה לא ישתנה כל יום כשמגיע רוקח מחליף ממקום אחר. מצד שני חשוב מאוד ששום רוקח לא יעשה בכפייה משהו שלא מקובל עליו (מסיבות פוליטיות או חוקיות- לא משנה).
הדרך הכי טובה לדעתי להמנע מתקריות לא נעימות כאלה היא בהתחלה לעשות שיחת תיאום ציפיות שמדגישה מה מותר ומה אסור ולבקש מהרוקח המחליף להעביר כל מקרה שנופל מבחינתו בתחום האפור לרוקח האורגני של בית המרקחת שנמצא איתו במשמרת.
יום 16 ספטמבר בשעה 00:53 · Unlike · 3 -
Alina Vaserman משה בהחלט אתה צודק.עבודת המחליף היא מאוד חשובה אך מלחיצה וקשה.ואני באמת מאוד משתדלת לא להלחיץ את העובדים ולכבד אותם כאשיות ולא רק כמשאב מקצועי (והמחליף הסכים שזה בולט).כן ולפעמים א...הצג עוד
יום 16 ספטמבר בשעה 06:51 · "}" id=".reactRoot[91].[1][2][1]{comment10151107413207949_10151107752727949}..[1]..[1]..[1].[1][1]" title="אוהב את התגובה">אהבתי · 1 -
Alina Vaserman בהחלט חן את צודקת. רק רציתי להדגיש שוב שכולנו : רוקחים, מנהלים ולקוחות - בני אדם , עם כל החוזקות והחולשות שלהם.וכמו שבכל תחום בחיים חשוב לראות מה החלק שלנו בבעיה שנוצרה ומה אנחנו יכולים ללמוד מזה (כי בד"כ רואים רק את החלק של השני :)
יום 16 ספטמבר בשעה 06:57 · "}" id=".reactRoot[91].[1][2][1]{comment10151107413207949_10151107757052949}..[1]..[1]..[1].[1][1]" title="אוהב את התגובה">אהבתי -
כתוב תגובה...