Ярына Ключковская - от "пиар" к стратегической коммуникации. Какой PR необходим компаниям сегодня.
Первая сессия, которой открывался проект, была посвящена пиару в целом, его реалиям в Украине и тем базовым вещам, на которых должна основываться работа PR-специалиста.
Ярына Ключковская в самом начале сессии "пожаловалась", что вот уже третий год ей
(
Read more... )
Comments 9
про Сьюзан Бойл взагалі класно, не знав раніше.
ех, шкода що часу на все не вистачає, теж би таке послухав.
Я правильно розумію, що це проект некомерційний і спрямований на "розвиток галузі"? Можливо варто писати все це на відео, потім монтувати і викладати. Чи взагалі напряму через Юстрім?
Reply
Проект не комерційний, але специфіка сфери дещо конфеденційна. Наприклад, Ярина була проти того, щоб її знімали на камеру, Марина Стародубська попередила, що якщо її виступ будуть записувати, то вона не зможе розповісти приклади з власної практики. Також не можна розповюджувати будь-які матеріали (презентації), які ми отримуємо від спікерів...
Reply
ну добре що хоча б для вас проводять і проводять безкоштовно )
Reply
Я, у принципі, не проти, щоб мене знімали: я просто хочу про це знати заздалегідь і відповідно модерувати те, що я говорю.
Ну і, при нашій повазі до інтелектуальної власності, мабуть, не дивно, що дехто з нас трохи параноїдально до цього ставиться :) Скажімо так: свої слайди я не раз вже бачила у чужих презентаціях, без жодних посилань.
Reply
Reply
Reply
Leave a comment