LOL YOU'RE NOT OVERREACTING. IF YOU SELL SOMETHING, YOU HAVE TO BE OPEN FOR QUESTIONS AND POST THINGS ON TIME. DAMN THOSE BITCHES. I ONCE BOUGHT SOMETHING FROM A WEBSHOP AND ONLY GOT ONE SHIRT WHILE I ORDERED TWO. AFTER LOADS OF COMPLAINING EMAILS THEY JUST STOPPED REPLYING. I AM STILL BITTER ABOUT THIS AND THIS IS PROB THE REASON WHY I TRY TO NEVER SHOP ONLINE SINCE PEOPLE ARE TOTAL CUNTS.
tsja.... maar ja haar reactie er op vond ik ook wel vrij kut
"Had je dan liever gehad dat ik je niks had gestuurd ofzo?? Kan er ook echt niks aan doen hoor. Naast hetgeen wat gebeurd is werk ik ook nog fulltime en ben ik altijd pas om kwart voor 6 thuis ALS geen file staat. Hier in het dorp gaat het postkantoor om 6 uur dicht door de weeks. Kan niet meer doen als mijn excuses aanbieden en zoals gezegd morgen verstuur ik hem en stuur ik je de trackcode toe. Ik kan namelijk ook niet weten dat jij er na morgen niet meer bent. Dus nogmaals sorry en je krijgt morgenavond een mail met de code. Maar ook fijn dat je mij een schuldgevoel probeert aan te praten terwijl ik al genoeg aan mn hoofd heb. Al met al ben ik ook maar een mens en niet perfect..heb je al extra een mail gestuurd dat het vertraging heeft opgelopen. Veel plezier in London."
tsja ach ze had wel zo iets gezegt dat der wat dingen gebeurt waren dus ja ik snap het ergens wel ook... ik heb der wel begrip voor ze laat het me tenminste weten... maar ja toch echt... ik krijg wat van zulke mensen je moet neit zeggen dat je t gaat versturen en dan toch niet doen he.;.
Sorry, maar ik vind die reactie van haar erover. Doe toch normaal, als je iets verkoopt, weet je dat je het ook op tijd moet versturen. Ze probeert nu jou een schuldgevoel aan te praten en daar zou ik voor bedanken. Ze zit fout. Klaar. Blijkbaar werkt ze buiten haar eigen stad, dat kan, maar ze heeft vast lunchpauze en de stad waar ze werkt heeft vast een postkantoor. Daarnaast zijn veel postkantoren ook gewoon op zaterdag open.
Ik had waarschijnlijk geantwoord. "Ja, ik heb graag dat je me iets stuurt, die telefoon. Jouw gewauwel en filegedrag interesseert mij vrij weinig."
Tsja t is wel waar ook al begrijp ik wel als er persoonlijke dingen zijn gebeurt dat dat dan ook wel voor gaat natuurlijk maar ja... je moet indd gwoon opsturen als je wat hebt verkocht vind ik.... dat hoort gewoon zo en uiteindelijk hebben die kopers niets met jou persoonlijke redenen te zien... x
I'm going through something like that myself. I ordered a pair of boots online and it was taking over 28 days to send. I emailed them about the inquiry and they quickly responded stating they had to wait for my payment to finalize, then have their factory to make them. Okay then. I waited another week or so and contacted them again. They responded stating their factory was closed for the week and that they would send them as soon as they were finished. I took it up with paypal so I wouldn't loose my purchase. The seller responded again stating the boots were ready to be shipped. I asked for a tracking number and they never responded. So I waited a few days and asked again with no response. A week passed and the boots arrived but not in the material I had requested. I emailed them about the mistake and was just told to drop my dispute with paypal. I emailed several times about the problem and the last response was to drop my dispute. So I escalated and haven't heard from them since. They have until tomorrow. So yeah... this has
( ... )
Wow.... that sucks! my bfriend has lost 300 Euro like that... its dangerous.... it was the same thing he ordered from somewhere and they closed and he never see his stuff, or his money back....
Comments 11
Reply
"Had je dan liever gehad dat ik je niks had gestuurd ofzo??
Kan er ook echt niks aan doen hoor. Naast hetgeen wat gebeurd is werk ik ook nog fulltime en ben ik altijd pas om kwart voor 6 thuis ALS geen file staat.
Hier in het dorp gaat het postkantoor om 6 uur dicht door de weeks.
Kan niet meer doen als mijn excuses aanbieden en zoals gezegd morgen verstuur ik hem en stuur ik je de trackcode toe.
Ik kan namelijk ook niet weten dat jij er na morgen niet meer bent.
Dus nogmaals sorry en je krijgt morgenavond een mail met de code.
Maar ook fijn dat je mij een schuldgevoel probeert aan te praten terwijl ik al genoeg aan mn hoofd heb.
Al met al ben ik ook maar een mens en niet perfect..heb je al extra een mail gestuurd dat het vertraging heeft opgelopen.
Veel plezier in London."
Reply
Reply
dus ja ik snap het ergens wel ook... ik heb der wel begrip voor
ze laat het me tenminste weten... maar ja toch
echt... ik krijg wat van zulke mensen je moet neit zeggen
dat je t gaat versturen en dan toch niet doen he.;.
Reply
Ik had waarschijnlijk geantwoord.
"Ja, ik heb graag dat je me iets stuurt, die telefoon. Jouw gewauwel en filegedrag interesseert mij vrij weinig."
Kom op zeg! Wat een huilie.
Reply
ook al begrijp ik wel als er
persoonlijke dingen zijn gebeurt
dat dat dan ook wel voor gaat natuurlijk
maar ja... je moet indd gwoon opsturen
als je wat hebt verkocht vind ik....
dat hoort gewoon zo en uiteindelijk hebben
die kopers niets met jou persoonlijke redenen te zien...
x
Reply
Reply
my bfriend has lost 300 Euro like that...
its dangerous.... it was the same thing
he ordered from somewhere and they closed and
he never see his stuff, or his money back....
x
Reply
Leave a comment