Успіхів! Коли екзамен? На чому полягає? Я здавала після двох місяців водіння з інструктором, а хотіла ще з пару місяців потренуватись, але година із супровідом дуже вже дорога. І в нас вдома ніхто не водив, в чотирьох інвалідів на мене була уся надія :)
Так розумію, що ти зараз курсантською машиною їздиш?
У вас краще. Мені теж більше подобається. Тут без інструктора і без курсантської машини заборонено аж поки повноцінні права не отримаєш, можеш їздити лише на машинах автошколи. Навіть на паркінгах не можна і у власному дворі. Хоч в нас ані водія не було ані машини. Уяви собі мене 40-річну, яка навіть поруч із водієм не мала можливості подивитись на дорогу і рух, лише з автобусів. От перед екзаменом я сідала на різні автобуси, ставала близько водія і вивчала його поведінку в залежності від знаків і ситуацій.
Уявляю дуже добре. Бо в мене майже те саме. Чоловік права мав, але власної машини в нас ніколи не було, так, орендували інколи. Десь рік тому тільки, після здачі теорії, я почала звертати увагу на те, що там на тій дорозі робиться. Якщо порівняти це з переважною більшістю місцевих, які в машинах все життя, то це ніщо. Але ж ми молодці :)
Я півроку вже їжджу, але по не складних вулицях. Минулого тижня вперше сама поїхала у відрядження за 120 км, по трасі з вантажівками і мотоциклами, і автобусами. Напереживалась страшне :) І да, для мене це найскладніший процес останніх років, як виявилось. Дійсно схоже на нову мову, коли її треба бігом на роботі застосовувати. Думаю, що водінню краще вчитись, коли років поменше :) Мені 36.
Я теж думаю, що в підлітковому віці це простіше. Ну, але що ж поробиш. У мене ніколи в житті не було власної машини, тому я не бачила сенсу вчитися раніше. Думала, що все одно все забуду до того часу, поки машина з'явиться. У нас складні вулиці не оминеш. Все місто - це ніби кластер окремих маленьких селищ, які поєднані великими магістралями. Поки за межі свого мікрорайону не виїжджаєш, то і дороги більш-менш прості і повільні (до 50 км/год), але ж робота у власному районі це розкіш, щасливий лотерейний білет і подарунок долі. Мало кому дістається :)
ну расслабитесь, ануш. таки не такий страшний чорт. Вот на что я бы рекомендовал вперить исследующий глаз - так на переключение скоростей. Оказыаетцца, сколько я не объяснял про передаточное число и нейтраль, это как-то проходит скрозь сознание гуманитариев (и особенно гуманитариек). А тема важная для дальнейшего совершенствования в вождении, даже при наличии automatic transmission.
Серхио, поставивший "на крыло" как минимум 10 "птенцов".
А можно тут чуть подробнее? Почему это важно для тех, у кого автомат? И как их на автомате переключать? Т.е. у меня есть, помимо D, еще 1,2,3, но я их пока трогала аж один раз - на льду. Я очень примерно представляю себе, как это работает, и, честно говоря, углубляться не планировала. Расслабиться пока не получается. Я и в очень сосредоточенном состоянии пока что игнорирую почти все знаки (просто не вижу их). Со временем, надеюсь, полегчает.
На затяжных спусках, во избежание перегрева тормозов и закипания тормозной жидкости, рекомендуется тормозить двигателем. То есть из D переключайте в 3, а если очень крутой спуск то и в 2.
Для ускорения разгона (скажем, вам надо кого-то быстро обогнать) тоже переключайте в 3.
Ну и на льду, да, во избежание рывков при переключениях лучше сразу поставить 3.
О да, канадцы водят практически идеально. Я неоднократно слышала жалобы, что в Калгари в этом плане довольно жестко - мол, не пропускают и быкуют, то ли дело на востоке. Но я на это всегда приглашаю посетить с дружественным визитом Украину и поводить там. А еще лучше - Иран, где вообще никто никакие правила не соблюдает. Я уверена, что после такого приключения, местные целовали бы родную землю. Да, главное просто ездить и оно как-то вот прилжится. Это я уже поняла :)
Comments 18
Я здавала після двох місяців водіння з інструктором, а хотіла ще з пару місяців потренуватись, але година із супровідом дуже вже дорога.
І в нас вдома ніхто не водив, в чотирьох інвалідів на мене була уся надія :)
Так розумію, що ти зараз курсантською машиною їздиш?
Reply
Reply
Хоч в нас ані водія не було ані машини.
Уяви собі мене 40-річну, яка навіть поруч із водієм не мала можливості подивитись на дорогу і рух, лише з автобусів. От перед екзаменом я сідала на різні автобуси, ставала близько водія і вивчала його поведінку в залежності від знаків і ситуацій.
Reply
Але ж ми молодці :)
Reply
Reply
У нас складні вулиці не оминеш. Все місто - це ніби кластер окремих маленьких селищ, які поєднані великими магістралями. Поки за межі свого мікрорайону не виїжджаєш, то і дороги більш-менш прості і повільні (до 50 км/год), але ж робота у власному районі це розкіш, щасливий лотерейний білет і подарунок долі. Мало кому дістається :)
Reply
Серхио,
поставивший "на крыло" как минимум 10 "птенцов".
Reply
Расслабиться пока не получается. Я и в очень сосредоточенном состоянии пока что игнорирую почти все знаки (просто не вижу их). Со временем, надеюсь, полегчает.
Reply
Для ускорения разгона (скажем, вам надо кого-то быстро обогнать) тоже переключайте в 3.
Ну и на льду, да, во избежание рывков при переключениях лучше сразу поставить 3.
Со временем (с практикой) безусловно полегчает.
Reply
А что делают те, у кого есть только D?
Reply
Reply
Reply
2-3 месяца и будете совершенно уверенно чувствовать себя за рулем.
Канадцы водят довольно спокойно.
Reply
Да, главное просто ездить и оно как-то вот прилжится. Это я уже поняла :)
Reply
Leave a comment