Ходила глазіти на нові двоповерхові потяги, які сьогодні вперше пустили з Дніпропетровська в Харків та Дніпропетровська в Донецьк.
Якщо квиток на звичайну совкову електричку до Донецька з Дніпра коштує близько 40 гривень, то проїхатись на новенькій Skoda з розеткою та кондиціонером коштує від 55 до 145 гривень. Враховуючи, що останній раз я діставалась з Донецька автобусом за 108 (!!!) гривень - не так вже й багато.
Двоповерхові потяги виглядають отак:
вартість проїзду тут коливається, залежно від дня тижня. Найдешевший квиток 2-м класом у п*ятницю або неділю коштуватиме 65 гривень, найдорожчий 1-м класом - 143 гривні. В будні - трошки дешевше. Значної різниці між класами, правда, немає. Що там, що там - доволі комфортно.
так виглядає другий поверх другого класу. Цілком пристойненько, я б тут покаталась )
найкраща фішка - розетки для ноута та телефона!!!!
сходи на другий поверх, почуваєшся, як у кораблі )))))
телевізора, правда, тільки два на весь вагон. І маленькі. Видно і чути тільки тим, хто сидить на перших кріслах.
туалети поки що радують, хоч і малюсенькі ) але гадаю, що радують вони тільки до появи перших клієнтів )
такі потяги їдуть близько 3-х годин, що до Харкова, що до Донецька.
розклад не надто зручний.
Skoda до Харкова відправлятиметься о 19:30 вечора і прибуватиме о 22:50.
Назад трохи краще - з Харкова о 06:05, а назад - о 09:12. Правда, зранку діставатись до потяга можна буде хіба на таксі. бо маршрутки так рано майже не ходять.
найзручніший потяг з Дніпра до Донецька - він виїзжатиме о 09:50 і прибуватиме о 12:45.
тамбур
Один такий потяг коштує 30 мильйонів доларів. Закупили за рахунок державних коштів.
В перший рейс, до речі, зігнали ветеранів, студентів та працівників Придніпровської залізниці. Повезли в Донецьк на екскурсію - демонструвати покращеня вже сьогодні. Покажуть стадіон та аеропорт. Можу собі уявити, скільки разів під час тієї екскурсії прозвучить ім*я предизента. А гуляють, між іншим, за бюджетний кошт!
вид збоку. Остання фотко.