ТУРИСТИЧНЕ ОБЛИЧЧЯ МІСТА У НАШИХ РУКАХ! УНІКАЛЬНИЙ КОНКУРС ДЛЯ ВСІХ!

Dec 22, 2011 11:58

Черкасам, як ніколи, потрібно відновити свій туристичний авторитет. Перший і найважливіший крок - створення бренду міста, тобто образу, який запам’ятається туристам. Скажімо, Львів - місто кави і старовини. Одеса - столиця гумору і перлина Чорного моря. А якими ж ми з вами бачимо Черкаси? Козацьке місто? Край мальовничих парків і сімейного відпочинку? Пляжний курорт на Дніпрі? «Архітектурний красень» або «лісова царівна»?..
Саме Ви можете вирішити, який будуть бачити місто черкасці та його гості. Головне, щоб не було як у фільмі «Діамантова рука»: і Лондон - місто контрастів, і Нью-Йорк - місто контрастів… Отож міськвиконком оголошує конкурс «Ідея туристичного бренду Черкас». Ваша думка справді важлива, адже наше місто різнобарвне, і одній людині складно охопити всі його переваги. Ми славимося і довколишньою природою, і досконалою прямокутною забудовою, історією, а відомі співаки говорять, що в нас найвдячніша публіка…
Що потрібно для участі?Потрібно вигадати логотип, слоган або «фірмові» кольори нашого міста, а ще краще - все разом. На відміну від офіційного герба та прапора, логотип і слоган повинні відображати настрій, колорит Черкас, неповторність, яка притаманна тільки черкасцям.
Можна вигадати персонажа, який асоціюється з містом, намалювати символ, створити унікальний шрифт. Простір для творчості безмежний! Головне пам’ятати, що кінцева мета - підвищення туристичної привабливості міста, реклама для гостей з України і з-за кордону. Найважливіші критерії - оригінальність, простота, упізнаваність і зв'язок із культурою Черкас. Пропозиції мають поєднуватися з офіційними символами, бути естетичними.

 
 
 

Які умови конкурсу?Ваш варіант логотипу повинен бути файлом розміром не менше ніж 500 на 500 пікселів або друкованим зображенням на форматі А 4. Слоган повинен бути поданий у 4 варіантах: україномовному, російськомовному, англомовному і німецькомовному. До основного зображення, будь ласка, додайте приклади розміщення логотипу і слогану на білборді, плакаті, сувенірній продукції тощо. Було б чудово, якби на додаток до цього ви поклали стислу пояснювальну записку про те, чому саме Ваша ідея заслуговує на увагу.
Автором може стати будь-хто - пересічний громадянин, професіонал-дизайнер, цілий колектив творчих людей. Немає також обмежень для кількості робіт від одного автора, адже жодні формальності не повинні зашкодити цій важливій справі. До конкурсних робіт обов'язково додається заклеєний конверт з відомостями про автора або авторів, що включає: прізвище, ім'я, по батькові, адресу і контактний телефон. Кінцевий термін прийому ідей - 29 лютого 2012 р. Потім буде оцінювання пропозицій і громадське обговорення найкращих варіантів, після чого журі визначить переможця.
Куди надсилати роботи?Протягом конкурсу з Вами працюватиме колектив Туристично-інформаційного центру Черкас. На Ваші ідеї чекають за адресою: 18000, Черкаси, вул. Хрещатик, 221, офіс 13. Телефон для довідок - (0472) 544-300. Електронна скринька Центру: cherkasy-tour@ukr.net.
Ви також можете завітати на сторінку у мережі Facebook: www.facebook.com/cherkasy.tour, слідкувати за публікаціями блогу: http://cherkasy-tour.livejournal.com.
За креативність - висока нагорода!10 тисяч гривень - таку чималеньку суму місто подарує тому, хто виграє конкурс. Якщо робота-переможець - результат колективної праці, автори поділять приз між собою згідно з внеском і участю кожного. Але найбільше виграє від змагання вся черкаська громада, ціле місто, яке отримає ідею туристичного бренду. А це, як відомо, своєрідна перепустка на новий рівень розвитку, спосіб позначити Черкаси на туристичній мапі світу!

Туристично-інформаційний центр Черкас, туризм, брендинг, Конкурс туристичного бренду Черкас, Черкаси

Next post
Up