Письмо. Як починається креативність.

Sep 04, 2019 21:49

Письмо.

Нещодавно слухала цікавий подкаст про навчання письму. Він змусив мене замислитися про те, що ми вкладаємо в поняття «навчити дитину писати».

Вчителі та батьки часто розуміють під цим роботу над:
✏️ дрібною мотирикою
✏️ правильним захватом ручки та олівця
✏️ розмальовками та штрихуванням
✏️написанням окремих літер
✏️складанням з літер слів
✏️граматикою
✏️пунктуацією

Але це лише половина роботи! Ми часто забуваємо про іншу дуже важливу частину.

Для чого ми взагалі пишемо?

Письмо часто допомагає нам 1) обробляти та передавати інформацію та 2) висловлювати власні думки.

Пам‘ятати про роль письма надзвичайно важливо. Адже без цього дитині сам процес писання взагалі і не потрібен.

А щоб дитина дійсно побачила та відчула важливість письма ми можемо:
📝писати переліки: продуктів, речей в подорожі, подарунків і так далі
📝робити разом записи в календарі
📝писати листівки та листи рідним та друзям
📝підписувати частини малюнків
📝заповнювати якісь форми, справжні чи в грі
📝влаштувати домашню пошту з невеличкими записочками

Це все стосується обробки та передачи інформації, а щодо власної думки, у автора подкасту була чудова порада: брати аркуш паперу і записувати історії, які розповідають наші діти.

А вони ж постійно щось розповідають! Тому записування історій може бути чудовою традицією. Потім їх можна читати іншим рідним чи перечитувати самим.

І ще один важливий момент. При перших кроках у письмі, автор наводить тут приблизний вік 5-7 років, майже все писання виконують батьки. Тобто це період моделювання та заохочення власних думок дитини. Це період, в який закладається фундамент для подальшого самостійного письма.

письмо, мовлення, сімейна освіта

Previous post Next post
Up