В Молдові парламент хоче забронити комерційну рекламу перед фільмами в кінотеатрах. Аргументація проста: споживач платить гроші за перегляд фільму, а не за перегляд реклами. Опоненти заявляють, що будуть підніматися ціни на квиткі, але насправді ціни на квитки в кіно формуються, ґрунтуючись в першу чергу, на попит, а не на структуру і вартість
(
Read more... )
Comments 11
2. На моей памяти это было один раз, когда количество трейлеров перевалило за десяток. Если этот случай не учитывать, то скорее даже радуюсь трейлерам.
3. Нет.
4. Минут 8-12. Максимум пару минут на коммерческую, остальное - на трейлеры.
Reply
2. Ні, якщо не більше 5 хвилин.
3. Ні.
4. Нуль реклами, 2-4 хвилини трейлерів.
ЗІ: Не зрозумів, як уживаються тези: а) "ціни на квитки в кіно формуються, ґрунтуючись в першу чергу, на попит", б) "аргументів на користь реклами перед фільмів достатньо навіть з точки зору вигід глядача"
Reply
Reply
2. Коли не встигаю подивитися трейлери, то навіть шкодую. Для мене це вже невідємна частина фільму і задоволення від нього.
3.Не тотожне.
Reply
2. А от трейлери я навіть люблю і без них похід в кіно якийсь неповний.
3. Ні
4. Трейлери - 10-15 хв, але до початку фільму (якщо фільм починається о 15-00, то він і має починатися о 15-00, а не в 15-15 через рекламу). Комерційної реклами не має бути в принципі.
Reply
2. Наоборот.
3. Нет.
4. 1:8 (т.е. где-то один рекламный ролик на минуту-две и пять-шесть трейлеров)
Reply
Leave a comment