Реклама в кінотеатрах

Apr 20, 2012 15:01

В Молдові парламент хоче забронити комерційну рекламу перед фільмами в кінотеатрах. Аргументація проста: споживач платить гроші за перегляд фільму, а не за перегляд реклами. Опоненти заявляють, що будуть підніматися ціни на квиткі, але насправді ціни на квитки в кіно формуються, ґрунтуючись в першу чергу, на попит, а не на структуру і вартість ( Read more... )

бізнес кіно

Leave a comment

Comments 11

la_yuna April 20 2012, 17:02:37 UTC
1. Да.
2. На моей памяти это было один раз, когда количество трейлеров перевалило за десяток. Если этот случай не учитывать, то скорее даже радуюсь трейлерам.
3. Нет.
4. Минут 8-12. Максимум пару минут на коммерческую, остальное - на трейлеры.

Reply


sshamil April 20 2012, 18:17:05 UTC
1. Так.
2. Ні, якщо не більше 5 хвилин.
3. Ні.
4. Нуль реклами, 2-4 хвилини трейлерів.

ЗІ: Не зрозумів, як уживаються тези: а) "ціни на квитки в кіно формуються, ґрунтуючись в першу чергу, на попит", б) "аргументів на користь реклами перед фільмів достатньо навіть з точки зору вигід глядача"

Reply

cinematoria April 23 2012, 05:40:26 UTC
на той попит, який існує зараз, ще не можна поставити в усіх кінотеатрах європейські і навіть російскі ціни (10-15 доларів) на квиток. а за рахунок реклами можна перекривати різницю між бажаною ціною для кінотеатра і бажаною для глядача.

Reply


uroborros April 20 2012, 18:36:33 UTC
1. Не дуже. Якщо не більше 5 хв.
2. Коли не встигаю подивитися трейлери, то навіть шкодую. Для мене це вже невідємна частина фільму і задоволення від нього.
3.Не тотожне.

Reply


kallisto_kyiv April 21 2012, 10:39:49 UTC
1. Дратує. Не розумію, чому мені показують спам. Я платила за перегляд кіно, а не реклами.
2. А от трейлери я навіть люблю і без них похід в кіно якийсь неповний.
3. Ні
4. Трейлери - 10-15 хв, але до початку фільму (якщо фільм починається о 15-00, то він і має починатися о 15-00, а не в 15-15 через рекламу). Комерційної реклами не має бути в принципі.

Reply


x_a_r April 24 2012, 11:27:16 UTC
1. Есть немного. Но её сейчас обычно минуты две, в таких объёмах - норм. В Одессе-кино больше достаёт бесконечно длинный ролик про пользование 3D-очками минуты на три.
2. Наоборот.
3. Нет.
4. 1:8 (т.е. где-то один рекламный ролик на минуту-две и пять-шесть трейлеров)

Reply


Leave a comment

Up