Кантрабандызм, як брэнд

Sep 11, 2012 13:34

"Вабілі нашы таямнічыя начныя падарожжы. Прыцягвала нервовая напружанасць, гульня са смерцю і небяспекай. Я люблю вяртанні з далёкіх цяжкіх вандровак. А пасля - гарэлка, песні, гармонік, вясёлыя твары хлопцаў і дзяўчат… якія кахаюць нас не за нашыя грошы, а за смеласць, адвагу, весялосць, разгульнасць і пагарду да грошай… Мы нічога не чытаем. ( Read more... )

думка, цікава, гісторыя

Leave a comment

Comments 8

kurt_bielarus September 11 2012, 12:17:40 UTC
А чым усходняя-паўднёвая мяжа РП 16-17ст горш?
Па-мойму, як раз там "дзікасьці" было куды больш)))

Reply


kurt_bielarus September 11 2012, 12:27:44 UTC
Ну і сапраўдны час "закону джунгляў" і ўсяго табой вышэй пералічанага - гэта вайна 1939-45.

Reply

kabierac September 11 2012, 14:13:10 UTC
але яе немагчыма выкарыстаць як брэнд. хаця б таму, што там прысутнічаў выразна адрозны акупант, гістарычна і культурна практычна не звязаны з гэтай тэрыторыяй, а тутэйшыя нацыянальныя супольнасці адкрыта супрацьстаялі і ўзаемавынішчаліся.

Reply

kurt_bielarus September 11 2012, 14:17:46 UTC
Ну, мэксіканцы, ВАСПы і індэйцы ў часы Дзікага Захаду таксама актыўна супрацьстаялі адныя адным.
А "адрозны" акупант нічога прынцыпова не мяняе.

Reply

cymus September 11 2012, 14:27:33 UTC
Тут я згодны са спадаром kabierac. Вайна - гэта вайна. А тут менавіта сітуацыя памежжа, дзе ў прынцыпе няма правых і вінаватых. Ёсць толькі жорсткасць і справядлівасць. Ваенная партызанка нечым, канешне, падобная па атмасферы (што ХХ ст., што XVII), але гэта ўсё адно іншае.

Reply


Leave a comment

Up