Leave a comment

Comments 7

nadozvilli May 11 2013, 18:49:53 UTC
Шкода, був хороший проект відновлення колії до колишнього моста. Вже мабуть не вийде, якщо там якесь будівництво.

Reply

dali_bude May 11 2013, 19:28:54 UTC
Це пляц, розкатаний вантажівками і закиданий будматеріалами. Котловану з фундаментом немає, тож може це й не будівництво. Щоправда, рівень є метри на два вищим, ніж рівень залізничної просіки, яка підходить до нього зі сходу. Тому навряд чи це є роботи з відновлення вітки.

Reply

nadozvilli May 11 2013, 19:30:40 UTC
Це не відновлення. Залізниця не зацікавилася проектом.

Reply

dfaw May 12 2013, 18:47:21 UTC
На сколько я знаю землеотвод всё ещё за железной дорогой, так что будем надеться на лучше и что когда будет возможность восстановить ЖД

Reply


(The comment has been removed)

dali_bude May 12 2013, 08:18:44 UTC
Вікімапія мені імпонує більше, ніж OSM, тому, що дозволяє додавати будь-який об"єкт без огляду на його природу. Форти, підземні ходи, оглядові майданчики, закинуті фруктові сади - цього всього не може бути на OSM, але цього повно на Вікімапії, і це мені значно цікавіше.

Reply

(The comment has been removed)

dali_bude May 12 2013, 18:08:02 UTC
Я спробую проілюструвати, що я маю на увазі. Беремо сайти "з коробки", без якихось налаштувань. Ось наш львівський "п"ятий парк", невеликий залізничний вузол на Левандівці. OpenStreetMap - є кілька будинків і колія, відсутні підказки при наведенні мишки. Wikimapia - тут вже поштучні контури з описами багатьох технологічних об"єктів, достатньо навести мишкою. Інформації значно більше, є прив'язані фотографії. Докладатися варто до багатшої, зручнішої, бази, як на мене.

OSM значно зручніша для автомобілістів і взагалі нормальних людей, які не лазять лісами і підземеллями :)

Але я запрошую аргументовано заперечити мені, бо OSM мені симпатична, можливо я щось просто пропустив?

Reply


tak_gena May 12 2013, 17:49:05 UTC
"світлої пам'яті Винниківською залізницею"

Насипи та залишки мостів від цієї гілки збереглися навіть в Перемишлянах, по дорозі туди також можна розпізнати насип не раз, і містки під ним через потічки збереглися...

Я цікавився закинутими/колишніми залізницями Львівщини свого часу... як наприклад лінія до Янова (Івано-Франкове) - там ще донедавна над дорогою можна було побачити старі шпали, а в с. Домажир навіть збереглася будівля залізничної станції, яка тепер перетворилася на хатку де живуть люди. Вздовж колишньої колії від самого Домажира можна проїхати грунтовкою до Страдча паралельно трасі. А в Домажирі над річечкою збереглися залишки залізничного мосту.

Reply


Leave a comment

Up