In less than three years I finally got a chance to pay
shader back.
After 15:0 on ztn2dm3 we proceeded with q2dm1, which turned into even greater slaughter, despite the fact that Max was able to get as close as 7:4 to me with few nice rail and rocket shots, but then ate an unlucky pipe and lost control once and for all (getting cratered and blown himself up couple of times along the way).
I'm actually writing this post to test my idea of bilingual entries, to let my non-Russian-speaking friends know what I write about. :-)
Не прошло и трех лет, как справедливость восторжествовала, и я вернул
shader'у
должок.
После 15:0 на ztn2dm3 продолжили на q2dm1, которая закончилась еще более разгромным счетом, хотя первое время, после ряда удачных попаданий из рельсы и рокета Макс начал было меня догонять, доведя счет до 7:4, но затем получил банку в лоб и окончательно потерял контроль (кроме того, пару раз кратернувшись и блеванув).
Но вообще-то этот пост про то, как можно делать двуязычные записи (ну и проверить, насколько эта идея покажется удобной моим читателям).