Airbart і San Francisco International Airport (SFO)

Nov 03, 2009 15:28

Airbart - це шатл, який з'єднує термінали міжнародного аеропорту в Сан-Франциско (або, як пишуть тамтешні українці, Сан-Франціско).




BART (метро-міжміська електричка, скор. від Bay Area Rapid Transit) привозить нас на платформу знизу. Далі за допомогою сходів (мазохісти) або ескалатора (нормальні люди) піднімаємося на рівень вище. До речі, срібляста стіночка у вигляді півкола не є насправді стіночкою. На нитках кріпляться окремі лусочки, які блищать від світла і дзвенять від вітру.



Платформа, на якій ми опиняємось, є закритого типу, а потяг - безводійним. Здається, ці речі пов'язані односторонньо, тобто закриті платформи і потяги з водіями бувають, а навпаки - ні. Двері потягу працюють синхронно з дверима на платформі, таким чином унеможливлюючи потрапляння самогубців, (активних скейтбордистів тощо) під потяг. Потяг їздить по колу із зупинками біля кожного терміналу. Терміналів усього вісім, але зупинок менше - багато деякі термінали розташовані по два в одному приміщенні.



Заходимо всередину. Маленький срач. По знаку зліва бачимо, що курити не можна (а на BART не можна і їсти, але сюди це правило не поширюється). Багато вільного місця, і триматись є за що. На годиннику 5:45, у такий час людей немає.



На весь вагон, виявляється, чотири сидіння. Це майже не створює проблем, адже часова відстань між зупинками - 1-2 хвилини. Натомість цікаві причини такого рішення. У Києві вагони зі зменшеною кількістю сидінь роблять для збільшення місткості вагону, що тут явно неактуально. Згадавши аеропорт Дж. Кеннеді у Нью-Йорку зі схожим AirTrain мені прийшла відповідь. У Нью-Йорку сидіння є, і їх багато. Там так само схема лінії є колом. Але виїжджаючи з кола, потяг залежно від напрямку, у якому він їде, прямує до однієї зі станцій метро, тоді як у Сан-Франциско він просто кружляє по колу. Моя відповідь на це питання така - відсутність сидінь є запобіжним заходом проти ночівлі у вагонах. Цілком вписується у загальну політику міста з цього приводу, яку я описував тут На табло показана не тільки схема терміналів, а й авіакомпанії, які обслуговують кожен, тому загубитись майже нереально. В аеропортах усе чомусь завжди на порядок чистіше, ніж у місті. Це стосується і транспорту.



Хто вгадає, що значить Е?



Так люди раніше уявляли майбутнє:







Я люблю Canon.


public transport, usa 2009

Previous post Next post
Up