Шоб було понятніше, як так возможно, шо Клименко попадає в ту саму кімнату, коли з неї виходе, я вам скажу: ця кімната зациклена через 4-й вимір.
https://www.facebook.com/O.V.Klymenko/videos/899630916780331/Як можна зациклить три-вімірну структуру через 4-
(
Read more... )
Comments 7
Reply
Reply
Кстатє, ніобязатєльно для такого фокуса мать четвертий вимір. Скажімо, єслі разогнать Клімєнка і ту комнату до свєрхсвєтової швидкості, шоби совмістить люстрацію з тахіонізацією, то подія виходу у двері зможе передувати входу у кімнату. Сначала вийшов з кімнати, а потім в неї зайшов. При цьому утворюється локальна петля подій, в якій вхід-вихід будуть повторюватись нескінченно для стороннього глядача.
Особисто я щитаю, шо пятнадцять років такої петлі з конфіскацією - цілком досить.
Reply
Reply
Хуже, шо от начала зйомок до виходу на екрани пройде нескінченний період часу, це буде важко пояснить продюсерам.
Reply
Reply
Reply
Leave a comment