Мегабренд Закарпаття №2: Логістика (Хаб)

May 07, 2015 23:39


Ключові моменти:

І. Залізна дорога. Закарпаття - місце де відбувається перехід залізничних ліній із стандартів колишнього СРСР на європейські. В області не менше трьох таких перевантажувальних центрів. Значення їх буде зростати, якщо вдасться реанімувати СЕЗ "Закарпаття" і в зону прийдуть інвестори, які будуть відправляти продукцію на захід і схід. Тут додаткові вкладення грошей, з моєї точки зору, не потрібні.

ІІ. Автомобільне сполучення. Через Закарпаття проходять МІЖНАРОДНІ автомобільні маршрути. З направленням на Київ, у нашій області, відносно благополучно. З направленням на Південь, можливо ситуація покращиться після рішень ВР щодо виділення 700 млн. на ремонт доріг в Карпатському регіоні.  Потрібно  тільки не розслаблятися закарпатському лобі в Парламенті, так як грошей явно недостатньо.

З моєї точки зору треба поліпшити інфраструктуру на міжнародних трасах. У першу чергу це стосується автосервісу, побутових умов для подорожуючих, розширити надання фінансових послуг, гарантованого телефонного зв'язку.

Крім того, вважаю за необхідне облагородити торгівлю вздовж трас - прибрати всі саморобні точки, узаконити торгівлю, надавши можливість бізнесу торгувати тільки в малих архітектурних формах - невеликих колибах.

І останнє, але не менш важливе - закрити питання з незадовільним санітарним станом вздовж доріг, адже це перше враження від країни. Бачу три напрямки:

- Посилити вимоги до тих, хто відповідає за ту чи іншу ділянку роботи;

- Залучити кошти служби зайнятості як на громадські роботи;

- Укласти договір з приватними структурами.

Незадовільний стан МІСЦЕВИХ доріг є істотним гальмом для малого бізнесу, туризму і нормального життя людей, які проживають у віддалених районах. Вважаю необхідним консолідувати зусилля влади всіх рівнів та громадськості для пошуку коштів з поліпшення якості доріг. Бачу такі напрямки:

- Держбюджет, в який вносять гроші жителі Закарпаття купуючи бензин;

- Обласний, районний бюджети;

- Жителі та малий бізнес відповідних населених пунктів (особливо туристичний) повинні зрозуміти, що без їх особистої пайової участі у поліпшенні доріг нічого не зміниться;

- Шукати будь-які приводи для поліпшення місцевих доріг через європейські гранти. Причини і приводи можуть бути: поліпшення дороги до історичних, культурних, екологічних реліквій, до місць компактного проживання національних громад і т.д .;

- Намагатися скористатися досвідом волонтерів у залученні коштів для поліпшення місцевих доріг. У всякому разі волонтери змогли довести, що можуть акумулювати на конкретні цілі значні кошти.

Упевнений поліпшення доріг дасть і нові робочі місця, поліпшить бізнес-клімат та життя людей. Якщо нічого не робити - нічого мінятися не буде.
http://prozak.info/Dilo/Ekonomika/Megabrend-Zakarpattya-2-Logistika-Hab
Previous post Next post
Up