Едем

Aug 16, 2014 23:46


Вроцлав.

"Американские" светофоры, в смысле пешеход - тварь дрожащая и по городу должен перемещаться бегом. Исторический центр после Кракова производит впечатления больше места для отдыха местных, чем туристического в Кракове.

Билеты на общественный транспорт можно купить прямо на остановках, при этом железных злотых не нужно - можно заплатить ( Read more... )

Leave a comment

Comments 7

radovar August 16 2014, 22:34:29 UTC
Щось я не зрозумів, де цікавіший центр - в Кракові чи Вроцлаві...

Reply

noddeat August 17 2014, 11:41:39 UTC
в Ґданську :)

ну а так він правий: Краків - це такий собі «Єгипет» і для поляків, і для іноземців. 6 мільйонів туристів за рік при населенні 700 тисяч. А у Вроцлав їдуть максимум з Берліна, і то небагато. І поляки теж туди особливо не рвуться.

Reply

radovar August 17 2014, 14:34:49 UTC
Тобто це єдине, чим вони відрізняються?

Reply

noddeat August 17 2014, 14:47:32 UTC
ну як сказати. копією один одного вони не є, Краків був королівським містом, Вроцлав ні, в цьому головна різниця: у Вроцлаві нема великого пафосного замку. Ну і ше Вроцлав став Польщею тільки після другої світової, до цього це було німецьке місто (як і Познань). Ну але це історичні деталі.

Reply


noddeat August 17 2014, 11:43:37 UTC
Я б ці світлофори назвав польськими. Наскільки я пам’ятаю, навіть у 100% автомобілізованому Техасі я встигав перейти шестисмугову дорогу за цикл світлофора. У Польщі не встигав майже ніколи.

Reply

hairy_k100d August 17 2014, 20:20:19 UTC
я уже только в Познани понял в чем дело - почти нет перекрестков, развязанных как в Украине - только два основных направления, а остальные разбираются уже по правилам приоритета. Тут обычно все повороты выделены в отдельную стадию цикла и потому окно для пешеходного зеленого очень узкое.

Reply


Leave a comment

Up