Підсумок Марафону заяв: було-стало

Mar 11, 2015 09:00

От і настав час підбивати підсумки Марафону заяв.

Звіт по Марафону я розділив на 3 частини:
1. Фотопідсумок: На фотоколажах, виконаних у форматі “було-стало”, я продемонструю найпромовистіші результати звернень до влади.
2. Висновки та детальна статистика по Марафону: Ми побачимо, наскільки ефективно міські служби реагують на звернення, і чи варто ( Read more... )

марафон заяв

Leave a comment

Comments 16

klinok March 15 2015, 06:59:22 UTC
Большинство приведенных примеров, конечно, хороши.
Но вот таблички АТБ и Приватбанка - это зря. Неужели самому не приходилось искать в незнакомом городе круглосуточный гастроном или банкомат?

Reply

harmyk March 15 2015, 09:19:39 UTC
Ну і логіка... А законно встановити таблички у АТБ і Привату грошей немає, чи що? З кожної реклами мають йти гроші у бюджет, і у таких великих компаній не може бути жодних виправдань, чого вони не можуть поставити легальні таблички.

Reply

vjn July 6 2015, 11:23:03 UTC
===Ну і логіка...

навіть не уявляю, коли ця "логіка" здохне

"ну стоїть незаконна табличка - то й що, зручно ж"
"ну торгує бабця дітям цигарками поштучно - то й що, їй же їсти треба".

захисники, блін...

Reply


Leave a comment

Up