В воскресенье, 17 февраля 2013 года читается евангельское зачало "О Закхее" (Лк., 94 зач., XIX, 1-10)
Потом Иисус вошел в Иерихон и проходил через него. И вот, некто, именем Закхей, начальник мытарей и человек богатый, искал видеть Иисуса, кто Он, но не мог за народом, потому что мал был ростом, и, забежав вперед, взлез на смоковницу, чтобы увидеть Его, потому что Ему надлежало проходить мимо нее. Иисус, когда пришел на это место, взглянув, увидел его и сказал ему: Закхей! сойди скорее, ибо сегодня надобно Мне быть у тебя в доме. И он поспешно сошел и принял Его с радостью. И все, видя то, начали роптать, и говорили, что Он зашел к грешному человеку; Закхей же, став, сказал Господу: Господи! половину имения моего я отдам нищим, и, если кого чем обидел, воздам вчетверо. Иисус сказал ему: ныне пришло спасение дому сему, потому что и он сын Авраама, ибо Сын Человеческий пришел взыскать и спасти погибшее.
Евангелие по ц.сл.:
И вшед прохождаше иерихон. И се муж нарицаемый закхей, и сей бе старей мытарем, и той бе богат: и искаше видети иисуса, кто есть, и не можаше от народа, яко возрастом мал бе: и предитек, возлезе на ягодичину, да видит, яко хотяше мимо ея проити. И яко прииде на место, воззрев иисусъ виде его, и рече к нему: закхее, потщався слези: днесь бо в дому твоем подобает ми быти. И потщався слезе, и прият его радуяся. И видевше вси роптаху, глаголюще, яко ко грешну мужу вниде витати. Став же закхей рече ко господу: се пол имения моего, господи, дам нищим: и аще кого чимъ обидех, возвращу четверицею. Рече же к нему иисус: яко днесь спасние дому сему бысть, зане и сей сын авраамль есть: прииде бо сын человечь взыскати и спасти погибшаго.
Воскресное чтение из послание к 1-го Тимофею: (1 Тим., 285 зач. (от полу́), IV, 9-15)
Слово сие верно и всякого принятия достойно. Ибо мы для того и трудимся и поношения терпим, что уповаем на Бога живаго, Который есть Спаситель всех человеков, а наипаче верных. Проповедуй сие и учи. Никто да не пренебрегает юностью твоею; но будь образцом для верных в слове, в житии, в любви, в духе, в вере, в чистоте. Доколе не приду, занимайся чтением, наставлением, учением. Не неради о пребывающем в тебе даровании, которое дано тебе по пророчеству с возложением рук священства. О сем заботься, в сем пребывай, дабы успех твой для всех был очевиден.