"Poste ŝia frato venas kaj repostulas la du liajn gumursetojn. Mia celo estis, ke la infanoj rimarku, ke la rakonto ampleksas du kalkulojn, nome la supre kiel ekzemplo menciitajn. Poste ili mem teatretu la rakonton kun 10 centimetrojn grandaj paper-ursetoj. Ial tio tute ne funkciis
( ... )
Nu, mi ne kredas ke la ludo ankoraŭ estus amuza, se la infanoj devus inter la ludpartoj ion skribi. Tio cetere estus sufiĉe ĥaosa (ĉiam daŭras 5 minutojn se oni ŝanĝas inter sidi ĉe tablo kaj stari en rondo aŭ simile...) kaj longdaŭra. Sed mi intertempe pripensis, kaj venis mi al la decido, ke tute sufiĉas, se ili almenaŭ _rekonas_ la return-kalkulon, kaj ke tiu ludo ne nepre temu pri kalkulado, sed pri la principo de tiaj kalkuloj
( ... )
Comments 2
Reply
Reply
Leave a comment