Розкрию глибше ідею нової дороги на вулицю Сім'ї Сосніних під мостом. Ідея з'явилась
тут.
В чому проблема? Борщагівку розділяє на дві частини проспект Курбаса з швидкісним трамваєм. Майже єдине місце, де можна з центру виїхати на південну частину Борщагівки - кільце на Колібрісі. На в'їзд на кільце постійні затори. Ввечері затор часто доходить до вул. Верховинця, а то й далі.
Крім того, для деяких це ще й немалий об'їзд.
Тому пропонується прокласти нову одно/двосмугову односторонню дорогу наступним чином:
Що це дасть?
Зменшить час у дорозі для великої частини Борщагівки:
жовтим відмічені райони, куди доїжджати стане швидше з новим проїздом;
синім відмічені райони, яким стане швидше доїжджати до центру з новим проїздом;
ця схема складена за допомогою яндекс-карт з урахуванням, що затор перед кільцем забирає 4 хвилини часу. Насправді, у будні дні ця цифра більша.
Розвантажить кільце Колібріса:
Ввечері з усіх, хто в'їжджає на кільце з центру, 13% авто звертають на Картвелішвілі, 27% авто розвертаються назад в центр. Більшість з них їде саме на південну частину Борщагівки. Завдяки новому проїзду більшість останніх не доїжджатимуть до кільця.
Дозволить запустити новий автобус:
Автобус, який з'єднає Південну Борщагівку (Булгакова, наприклад. Доволі віддалений від усього район), Корольова і Сім'ї Сосніних (де зараз немає ніякого транспорту), міську електричку і 14,15 трамвай (де варто зробити кінцеву цього автобуса).
Всі ці вулиці без заторів. Затори часто лише на Лепсе, але там автобус їде без пасажирів, на розворот.
Дозволить скоротити шлях 69 автобусу:
Історично він звертав з Курбаса прямо на Корольова, а після побудови швидкісного трамваю об'їжджає через кільце Колібріса. У звичайну вечірню годину пік дорога від зупинки Сім'ї Сосніних до перехрестя Корольова/Сім'ї Сосніних займає 10 хвилин. Назад цю ділянку він проїжджає менш ніж за 3 хвилини.
Нова дорога дозволить йому не кружляти зайвий раз (і не стояти в заторах), зекономивши мінімум 5 хвилин.
Як реалізувати цю дорогу?
З'їзд з Курбаса: найкраще прокласти дорогу (односторонню, 1-2 смуги) на місці частини стоянки. Згідно з кадастровою картою, це ділянка Трамвайного і тролейбусного транспорту.
Але якщо не вийде там, тоді замість з'їзду використати вулицю Строкача
Її доведеться зробити односторонньою, але гірше не буде, бо: 1) завдяки новій дорозі цей (синій на карті) район виїжджатиме в центр саме нею, а не аж через Колібріс, як зараз; 2) там і зараз проблеми з роз'їздом.
Далі дорога пройде через пустир (зображений варіант зі з'їздом з Курбаса через стоянку)
І заїде під міст. Місця тут достатньо, на око, для трьох смуг. Потрібна одна-дві.
Далі пустирем біля доріжки
Тут проблема: між пішохідною доріжкою і парканом малувато місця.
Можна або посунути паркан, а там якесь господарство пожежної частини, або доріжку.
І така ж історія з парканом самої пожежної частини. Там тільки кущики і дерева, але, певно, краще посунути доріжку.
Далі - виїзд на вул. Пшеничну, якою можна їхати на Південну Борщагівку або на Сім'ї Сосніних, звідки на Микильську Борщагівку а також у центр.
Що виходить:
+Скорочує дорогу багатьом борщагівчанам;
+Дозволяє об'їхати постійний затор перед кільцем;
+Помітно розвантажує кільце Колібріса. Відповідно, затори зменшуються з усіх чотирьох сторін кільця;
+Можливість запустити без заторів швидкі автобуси з Південної (а також і Микильської) Борщагівки до міської/приміської електричок і 14, 15 трамваїв;
+Відповідно, популяризація електрички;
+Нові райони Києва покриваються громадським транспортом (Сім'ї Сосніних, Корольова);
+Економія приблизно 3-10 хвилин пасажирам 69 автобусу;
+Трафік частково переходить з заселених вулиць на промзону вулиці Пшеничної;
-Доведеться позрізати дерева (має компенсуватись зменшенням заторів).