Якщо конкурси сімейних проектів та ініціатив за здоровий спосіб життя потребували попереднього відбору кращих проектів у зв’язку зі справжнім аншлагом конкурсантів (20 і 18 поданих проектів відповідно), то із соціальними медіа ситуація склалася інакше. Лише шість учасників наважилися запропонувати широкому загалу свої ідеї. Чи то злякалися високого конкурсу в попередників, чи то є реальним відображенням тенденції. В одному впевнена: у нашому випадку кількість не надто сильно вплинула на якість :) Є достойні і дуже цікаві ідеї, варті всілякої підтримки. У тому числі, з нашого боку.
У попередніх випадках я запрошувала експертів, які визначали п’ять гідних уваги конкурсних заявок для подальшого голосування серед інтернет-користувачів. З огляду на кількість учасників конкурсу обійдемося цього разу без попереднього відбору.
Отже всім, хто наважився позмагатися, вже пощастило - всі вони щонайменше перейшли до наступного етапу.
Перелік проектів:
-
Соціальний проект мережі ЛЮКСОПТИКА «Здоровий Зір»;
-
StudCompany - неформальне студентське середовище, що консолідує студентство та молодь навколо спільних інтересів та проблем;
-
Мережа українських науковців Ukrainian Scientists Worldwide;
-
Візуалізація даних від сайту ТЕКСТИ: рейтинг шкіл;
-
Конференція з медіа для християнських церков та організацій Media Mobilization;
-
Развивающее сообщество ПЕРЕВАЛ.
Серед усіх претендентів ви можете обрати лише один, який сподобався найбільше. Голосуємо в моєму блозі або
на фан-сторінці Facebook (кому як зручно). Голосування на інших майданчиках не зараховується!!! «Живий журнал» дозволяє Вам авторизуватися через Ваш екаунт у Twitter, Facebook, Вконтакте, МойМир, Одноклассники. Анонімні голоси не зараховуються.
Голосування триватиме три дні з моменту публікації посту до 23:59 суботи (20.08).
Переможця, який отримає 7 тис. грн, буде оголошено (відповідним постом) у суботу.
Бажаю успіхів!
УВАГА!!! Якщо знову виникнуть технічні труднощі із сервісом ЖЖ (важко залогінитися з інших екуантів), можна просто створити екаунт в ЖЖ і проголосувати. Або віддати голос з іншої офіційної платформи конкурсу -
фан-сторінки у Facebook.
Голосування Вконтакте попереднього разу було пов’язано винятково з технічними проблемами під час голосування на другому етапі конкурсу, які суттєво впливали на кінцевий результат. Відтепер, аби підтримати обраний Вами проект, досить зареєструватися у Facebook.