Обираємо найкращий проект, що трансформує суспільство. Соціальні медіа рулять!

Aug 17, 2011 18:54


Якщо конкурси сімейних проектів та ініціатив за здоровий спосіб життя потребували попереднього відбору кращих проектів у зв’язку зі справжнім аншлагом конкурсантів (20 і 18 поданих проектів відповідно), то із соціальними медіа ситуація склалася інакше. Лише шість учасників наважилися запропонувати широкому загалу свої ідеї. Чи то злякалися високого конкурсу в попередників, чи то є реальним відображенням тенденції. В одному впевнена: у нашому випадку кількість не надто сильно вплинула на якість :) Є достойні і дуже цікаві ідеї, варті всілякої підтримки. У тому числі, з нашого боку.

У попередніх випадках я запрошувала експертів, які визначали п’ять гідних уваги конкурсних заявок для подальшого голосування серед інтернет-користувачів. З огляду на кількість учасників конкурсу обійдемося цього разу без попереднього відбору.

Отже всім, хто наважився позмагатися, вже пощастило - всі вони щонайменше перейшли до наступного етапу.

Перелік проектів:

- Соціальний проект мережі ЛЮКСОПТИКА «Здоровий Зір»;

- StudCompany - неформальне студентське середовище, що консолідує студентство та молодь навколо спільних інтересів та проблем;

- Мережа українських науковців Ukrainian Scientists Worldwide;

- Візуалізація даних від сайту ТЕКСТИ: рейтинг шкіл;

- Конференція з медіа для християнських церков та організацій Media Mobilization;

- Развивающее сообщество ПЕРЕВАЛ.

Серед усіх претендентів ви можете обрати лише один, який сподобався найбільше. Голосуємо в моєму блозі або на фан-сторінці Facebook (кому як зручно). Голосування на інших майданчиках не зараховується!!! «Живий журнал» дозволяє Вам авторизуватися через Ваш екаунт у Twitter, Facebook, Вконтакте, МойМир, Одноклассники. Анонімні голоси не зараховуються.

Голосування триватиме три дні з моменту публікації посту до 23:59 суботи (20.08).  
Переможця, який отримає 7 тис. грн, буде оголошено (відповідним постом) у суботу.
Бажаю успіхів!

УВАГА!!! Якщо знову виникнуть технічні труднощі із сервісом ЖЖ (важко залогінитися з інших екуантів), можна просто створити екаунт в ЖЖ і проголосувати. Або віддати голос з іншої офіційної платформи конкурсу - фан-сторінки у Facebook.

Голосування Вконтакте попереднього разу було пов’язано винятково з технічними проблемами під час голосування на другому етапі конкурсу, які суттєво впливали на кінцевий результат. Відтепер, аби підтримати обраний Вами проект, досить зареєструватися у Facebook.

благодійництво, media 2.0

Previous post Next post
Up