Leave a comment

Comments 58

ked_pled June 13 2013, 06:12:12 UTC
>А ось привокзальна площа.
Вокзальная, а Привокзальная - на левом берегу

Reply

lyoshko June 13 2013, 06:51:18 UTC
ну, я не мав наувазі власну назву. але виправив:)

Reply

ked_pled June 13 2013, 07:09:34 UTC
только что ехал по делам, надо было на 10 на Скляренко, ехал с Героев Днепра, ждал трамвай 25 минут, потом он набился вонючими пенсионерами, кондуктора не было, потом трамвай задымил и сломался. останутся ли в трамваях вонючие пенсионеры, если сделают ремонт путей и новый ПС?

Reply

lyoshko June 13 2013, 07:11:30 UTC
весела історія) коли будуть гарні колії і трамваї, і їздитимуть часто, то й пенсіонерів менше буде на квадратний метр.
а якщо їм ще пільги знімуть (про що зараз говорять) то ще легше буде:)

Reply


akirich_pcroom June 13 2013, 06:23:32 UTC
Усе б нічого на Вокзальній площі, якби не ринок. Три тижні тому намагався продертися до трамваю. А ще кажуть, що лише Харків - місто з жилкою до куплі-продажу. :)

А якщо серйозно, то і у нас багато рейок в часи Незалежної України познімали, правда було два тяжких періоди: з 1999 до 2004 і з 2009 по 2011.

Reply

lyoshko June 13 2013, 08:33:59 UTC
та Вокзальна площа то страшне діло, перехід до трамваю - ще страшніше. у Харкові такого ніде не бачив:)

Reply


vedomyr June 13 2013, 07:04:26 UTC
Оце так робота! Молодець! Шкодую за зниклими трамваями. 31-й, що нісся набережною, продираючись крізь гілки дерев. І 28-й, що йшов з лівого берега, підіймався мальовничою Старонаводницькою і кружляв центром аж до Палацу Спорту.

Reply

lyoshko June 13 2013, 08:39:31 UTC
а я так мостом Патона і не покатався..але ще планую у цьому житті:)

Reply

harmyk June 13 2013, 12:29:16 UTC
А мені пощастило - 1 раз їздив, але давно у дитинстві, зараз згадується як сон. Щодо карти усіх трамвайних ліній - зроблено дуже класно і якісно. Респект. Ну і стосовно повернення трамваю на міст Патона: треба робити трамвайно-автобусно-тролейбусні 2 виділені смуги, тоді можна буде якось переконувати автомобілістів, що от автобусів поменшає на автомобільних смугах і вам стане легше їздити.

Reply

lyoshko June 13 2013, 14:06:25 UTC
переконувати автомобілістів треба тим, що автомобілів поменшає і вам стане легше їздити. які автобуси, на мості Патона їх пару відсотків трафіку:)
якось дорахую і продемонструю пропускну здатність У ЛЮДЯХ мосту Патона до 2004 року і після. ато наші мери у машинах цю здатність міряють

Reply


posterrr June 13 2013, 18:00:18 UTC
Шкода, що центр Києва без трамваю залишився...

Вінниці на трамвай пощастило більше...

Reply

lyoshko June 13 2013, 18:04:47 UTC
авжеж шкода. нема на нас Гройсмана! і швейцарців)

Reply


questrum June 14 2013, 10:32:17 UTC
о, круть! особенно мост Патона понравился. думаю, там можно оставить 2+2 полосы авто, убрать троллейбусы-маршрутки - тогда нормально. сейчас 7 полос и широченные тротуары. т.е. влазят 2 полосы трамвай и широкая велодорожка. чудесно!

Reply

lyoshko June 14 2013, 11:18:13 UTC
>. т.е. влазят 2 полосы
мається наувазі 4? можна й 4. звузити нижній троутар, розширити верхній (може і за рахунок розширення мосту легкими конструкціями на метр) і зробити велику веломагістраль)

Reply

questrum June 14 2013, 11:20:28 UTC
йес!

Reply


Leave a comment

Up