только что ехал по делам, надо было на 10 на Скляренко, ехал с Героев Днепра, ждал трамвай 25 минут, потом он набился вонючими пенсионерами, кондуктора не было, потом трамвай задымил и сломался. останутся ли в трамваях вонючие пенсионеры, если сделают ремонт путей и новый ПС?
весела історія) коли будуть гарні колії і трамваї, і їздитимуть часто, то й пенсіонерів менше буде на квадратний метр. а якщо їм ще пільги знімуть (про що зараз говорять) то ще легше буде:)
Усе б нічого на Вокзальній площі, якби не ринок. Три тижні тому намагався продертися до трамваю. А ще кажуть, що лише Харків - місто з жилкою до куплі-продажу. :)
А якщо серйозно, то і у нас багато рейок в часи Незалежної України познімали, правда було два тяжких періоди: з 1999 до 2004 і з 2009 по 2011.
Оце так робота! Молодець! Шкодую за зниклими трамваями. 31-й, що нісся набережною, продираючись крізь гілки дерев. І 28-й, що йшов з лівого берега, підіймався мальовничою Старонаводницькою і кружляв центром аж до Палацу Спорту.
А мені пощастило - 1 раз їздив, але давно у дитинстві, зараз згадується як сон. Щодо карти усіх трамвайних ліній - зроблено дуже класно і якісно. Респект. Ну і стосовно повернення трамваю на міст Патона: треба робити трамвайно-автобусно-тролейбусні 2 виділені смуги, тоді можна буде якось переконувати автомобілістів, що от автобусів поменшає на автомобільних смугах і вам стане легше їздити.
переконувати автомобілістів треба тим, що автомобілів поменшає і вам стане легше їздити. які автобуси, на мості Патона їх пару відсотків трафіку:) якось дорахую і продемонструю пропускну здатність У ЛЮДЯХ мосту Патона до 2004 року і після. ато наші мери у машинах цю здатність міряють
о, круть! особенно мост Патона понравился. думаю, там можно оставить 2+2 полосы авто, убрать троллейбусы-маршрутки - тогда нормально. сейчас 7 полос и широченные тротуары. т.е. влазят 2 полосы трамвай и широкая велодорожка. чудесно!
>. т.е. влазят 2 полосы мається наувазі 4? можна й 4. звузити нижній троутар, розширити верхній (може і за рахунок розширення мосту легкими конструкціями на метр) і зробити велику веломагістраль)
Comments 58
Вокзальная, а Привокзальная - на левом берегу
Reply
Reply
Reply
а якщо їм ще пільги знімуть (про що зараз говорять) то ще легше буде:)
Reply
А якщо серйозно, то і у нас багато рейок в часи Незалежної України познімали, правда було два тяжких періоди: з 1999 до 2004 і з 2009 по 2011.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
якось дорахую і продемонструю пропускну здатність У ЛЮДЯХ мосту Патона до 2004 року і після. ато наші мери у машинах цю здатність міряють
Reply
Вінниці на трамвай пощастило більше...
Reply
Reply
Reply
мається наувазі 4? можна й 4. звузити нижній троутар, розширити верхній (може і за рахунок розширення мосту легкими конструкціями на метр) і зробити велику веломагістраль)
Reply
Reply
Leave a comment