(Untitled)

Mar 02, 2012 15:21

Помітила за собою неприязнь до гвалтування брендом моєї свідомості. Маю на увазі, що ціную і поважаю ті бренди, що роблять якісну продукцію (і я є їхнім вірним покупцем), але для мене неприпустимим є майоріння їхньої назви на всьому, що вони виготовляють. Ну тобто у  великих масштабах. Якщо це непомітна назва бренду в непомітному на перший погляд ( Read more... )

роздуми

Leave a comment

Comments 12

ja_jalynka March 19 2012, 16:14:16 UTC
окрема стаття - це продакт-плейсмент в кінофільмах, то вже доходить до маразму! російське кіно грішить тим ділом серйозно... і смішно спостерігати, як ведучі погоди через кожна пять секунд повторюють одну і ту саму фразу

бренд може дуже дратувати

і впливати потім на "куплю-не куплю"

хочеться шукати щось нейтральне, бо засилля брендів і їх просування на ринку таки піддістало

Reply

mari_rubati March 23 2012, 07:49:10 UTC
повністю підтримую.

Політика реклами більшості брендів аж занадто нав'язлива :(

Reply


Leave a comment

Up