Klasa: Runiczny Wojownik (Runic Warrior)
Tło fabularne:
Runiczni Wojownicy to Bractwo pochodzące z Wysp Skovos za Bliźniaczymi Morzami. Jego członkowie przemierzają pustynie, morza, góry i doliny - gdzie tylko sięgnie ich wzrok. Raz do roku jednak każdy z Braci musi wrócić do swojego rodzimego kraju. Zbierają się wtedy w swej siedzibie, gdzie dzielą się zdobytą wiedzą i doświadczeniem.
Niewiele wiadomo o nich ludziom z zewnątrz. Specjalizują się w magii runicznej, ale poza tym są bardzo tajemniczy i ostrożni w udzielaniu informacji na swój temat. W rzeczywistości to prawdziwi pasjonaci starożytnych ruin i pradawnej wiedzy - archeologowie.
Gdy na niebie ukazał się błyszczący ślad po meteorycie, także oni zapragnęli udać się do miejsca, w które uderzył. Wyznaczyli swojego przedstawiciela, który ruszył do tajemniczych ruin by odkryć kolejny sekret Sanktuarium...
Technika walki:
Runiczny Wojownik channeluje swoją moc przy użyciu potężnych runicznych rękawic, amplifikuje Energię i nadaje jej pożądany kształt za pomocą specjalnych obroży. W walce często wspomaga się kryształowymi mieczami.
Zasób:
Energia - Runiczny Wojownik wykorzystuje jako zasób swojej siły Energię - szybko regenerującą się moc runiczną. Musi kontrolować poziom Energii, bowiem gdy spadnie ona do zera ma miejsce kilku-sekundowe przeciążenie i regeneracja jest wyłączona. Niezależnie od tego, Runiczny Wojownik ma do dyspozycji kilka umiejętności podstawowych, których użycie nic nie kosztuje.
Wyposażenie:
- Runiczne rękawice,
- Obroże energetyczne,
- Kryształowe miecze.
Przykładowe umiejętności: [w nawiasie kwadratowym: przykładowa runa]
- Runiczna pięść - w przeciwników uderza magiczna pięść, zadaje obrażenia i przygwożdża ich [pięść uderza w ziemie przed przeciwnikami odrzucając ich]
- Włócznia światła - wojownik ciska świecącą włócznią, która przebija do trzech przeciwników zadając obrażenia [włócznia przybija cień potwora unieruchamiając go]
- Bicz energii - wojownik chwyta przeciwnika biczem świetlnym i podciąga do siebie [wykonuje młynek biczem zadając obrażenia dookoła siebie]
- Pole siłowe - wojownik tworzy niewielkie pole siłowe, które absorbuje pierwszy nadchodzący cios [pole co sekundę uderza błyskawicami okoliczne cele zadając obrażenia]
- Krąg tajemny - wojownik uderza w ziemię tworząc runiczny krąg, który wyrzuca z siebie przeciwników którzy na nim staną [krąg działa odwrotnie, wciągając przeciwników do siebie]
- 8 części prawdy - na ziemi pod przeciwnikiem powstaje oktagram, z każdego końca wylatuje miecz i wbija się w przeciwnika [miecze zamiast wbić się w przeciwnika kręcą się w wokół niego raniąc pozostałych]
Kolejne klasy dostępności pancerza:
Projekt klasy postaci do
Diablo 3 powstał jako praca na konkurs organizowany przez
gram.pl