(רשומה זו היא חלק מ
פרויקט הכתיבה הקבוצתית "עשר/ה" מבית
akhi_dakar_rss.)
1. התחבורה הציבורית בארץ לא פועלת בשבת ובחג. ברור לי שכל אדם בישראל יודע זאת, אבל מה ההשלכות? כיוון שביום שישי אין אוטובוס הביתה - יש נהגים שיכורים ששבים מהבילוי; כיוון שאי אפשר לנסוע באוטובוס לארוחת שבת משפחתית - כל משפחה זקוקה לרכב אחד לפחות; כיוון שכבר יש רכב - נוסעים בו לעבודה. רק
(
Read more... )
Comments 31
הפאקים בתחבורה ציבורית הם איומים ונוראים. אף פעם לא חשבתי על העדר תחב"צ בשבת כגורם מרכזי לכך, אבל ברגע שאת אומרת את זה, זה נהיה ברור עד כדי כאב. ואז כמובן יש את כל הפאקים האחרים.
לוואי ולא הייתי כל כך פסימי, והייתי יכול להאמין שלמאבק שמתבסס על כך שהמוני אנשים ישנו את הרגלי היום-יום שלהם כדי שלכולם יהיה הרבה הרבה טוב - יש סיכוי להצליח. אבל נה. אתאמץ בעצמי ואשדל אחרים בכל מקרה. it's the least I can do.
Reply
והנה עוד קישור מעניין ורלבנטי היום:
- למה לא ליסינג - עובדי הייטק בעד העלאת שווי השימוש ברכב צמוד
Reply
לא סתם הסעיף הראשון ברשימת המטרות שלי כדיקטטורית בעתיד מתעסק עם התחבורה הציבורית והשיפורים המתוכננים בה ( ... )
Reply
Reply
עוד בעיה שלא הזכרת לגבי 5 זה שהן לא נוסעות בתוך הערים בכלל.אלא אם כן התמזל מזלך ואתה עומד על ציר תנועה מרכזי שהן נכנסות דרכו לעיר ואז אם יש לך מזל יש בהן מקום ואתה יכול לקחת אותן עד איפה שהן נוסעות בכל מקרה.
Reply
חופשי חודשי של ת"א הוא משותף לדן וקווים. יש לי עכשיו את הכרטיס, והוא טוב לשתי החברות. לא טוב לאגד. גם חופשי יומי הוא משותף לדן וקווים.
Reply
Reply
(The comment has been removed)
Cheaper - yes. Better - not necessarily.
Reply
Leave a comment