як вже виділили на схемі окремо "стоящие автомобили" - то вартувало б так само розділити і велотранспорт (ваша картинка) , і пішоходів. Велосипедисти ж угорі таблиці в пріоритетах вище хіба через мобільність і можливість маневрування - відповідно, менща загроза від створення корків саме велотранспортом . Якщо ж відштовхуватися виключно від громадського транспорту, то тоді і пішоходам варто поступитися.
Тут претензії до тих, хто складав таблицю, але в цілому яка штука. Пішоходами бувають всі, навіть автомобілісти і велосипедисти, коли йдуть до своїх залізних конів або поні; тому пішохід має перший пріоритет. А далі - вибір, варіативність і питання ефективності використання міського простору; і тут громадський транспорт апріорі випереджує індивідуальний.
Comments 2
Reply
Пішоходами бувають всі, навіть автомобілісти і велосипедисти, коли йдуть до своїх залізних конів або поні; тому пішохід має перший пріоритет.
А далі - вибір, варіативність і питання ефективності використання міського простору; і тут громадський транспорт апріорі випереджує індивідуальний.
Reply
Leave a comment