Себто трамвай заради трамваю в громадському і діловому центрі міста із під'вязкою одразу на кілька ліній метро і пересадками на інший НГТ. А не як зараз, із кінцевою десь в сраці світу. Feel the diffirence =)
Якщо б у нас теплоходики не обмежувалися "Екскурсія по Дніпру", "річковий трамвайчик на Березняки" та "ракєтка у Вишгород" чи ще кудись - то кінцева хоча б на Поштовій площі вже не була б трамваєм заради трамваю (дивлюсь не глибоко)
Про лінію на Набережнійext_3116522November 14 2019, 11:53:08 UTC
Дякую за таку цікаву розповідь! Мені сподобалася викладена ідея, щоправда я не поділяю песимізму щодо набережної трамвайної лінії. Хоч трамвайний рух мостом Патона закрили 2004 року, досі користуються популярністю автобусні маршрути на місці колишніх трамвайних. 115 - ходить набережною до Подолу, 55 - через Печерськ до Палацу Спорту. Ще є 51, який прямує БДН до Либідської - якраз один з пропонованих Вами в іншому дописі маршрутів. І автобуси ці возять далеко не повітря - в години пік там чимала тиснява, і це при тому, що на 115 маршруті ходять не маленькі автобуси, а 6-осні довговози. Лінія по Набережній у теплу пору року ще й має купу привабливих місць для зупинок: пішохідний міст на Труханів острів, скеледром Арсенальна стінка, ст. м. Дніпро, нижній вхід до Печерської Лаври, Співоче Поле, Наводницький парк з відомою скульптурою засновників Києва і наводними ресторанчиками. Щодо технічної сторони майбутньої трамвайної лінії, гадаю її не обов'язково класти так, як було раніше, до того ж це, як Ви самі зазначали, уже неможливо.
( ... )
RE: Про лінію на Набережнійnight_dreamer01November 15 2019, 17:46:48 UTC
> Натомість її можна провести посеред шосе, яке нині має 6 широких смуг. Заодно будуть добудовані такі потрібні там підземні переходи з виходом безпосередньо на берег Дніпра.
Шосе в тому місці просто вивалює свої 6-8 смуг на Поділ, де авто з них триста років не впали. Саме тому шосе в тому місці малодоцільне, якщо ви не нувориша з Конча-Заспи. І тому ж...
>Заодно будуть добудовані такі потрібні там підземні переходи з виходом безпосередньо на берег Дніпра.
Треба не підземники добудовувати, за що маломобільні верстви населення проклянуть, а думати, як шосе звідти прибрати. Ну а під таким соусом трамвайку прокласти сам Б-г велів...
RE: Про лінію на Набережнійext_3116522November 18 2019, 12:35:58 UTC
> Саме тому шосе в тому місці малодоцільне, якщо ви не нувориша з Конча-Заспи. І тому ж... Власне, я ж про те саме! 6 смуг там не рятують ситуацію, бо затори в години пік тягнуться від Подолу до мосту Патона і далі. Тому там доцільно лишити 4 смуги, а посередині пустити трамвай. У своєму коментарі я лише навів альтернативу колишньому трасуванні трамваю, яке зараз, як Ви вірно відзначили, повторити неможливо, через новозбудовані естакади і останню реконструкцію Поштової площі.
Comments 11
Reply
А не як зараз, із кінцевою десь в сраці світу. Feel the diffirence =)
Reply
Reply
Reply
Шосе в тому місці просто вивалює свої 6-8 смуг на Поділ, де авто з них триста років не впали.
Саме тому шосе в тому місці малодоцільне, якщо ви не нувориша з Конча-Заспи. І тому ж...
>Заодно будуть добудовані такі потрібні там підземні переходи з виходом безпосередньо на берег Дніпра.
Треба не підземники добудовувати, за що маломобільні верстви населення проклянуть, а думати, як шосе звідти прибрати. Ну а під таким соусом трамвайку прокласти сам Б-г велів...
Reply
Власне, я ж про те саме! 6 смуг там не рятують ситуацію, бо затори в години пік тягнуться від Подолу до мосту Патона і далі. Тому там доцільно лишити 4 смуги, а посередині пустити трамвай. У своєму коментарі я лише навів альтернативу колишньому трасуванні трамваю, яке зараз, як Ви вірно відзначили, повторити неможливо, через новозбудовані естакади і останню реконструкцію Поштової площі.
Reply
Reply
Leave a comment