Чим більше розгалуждень, тим менша провізна здатність кожного окремого відгалудження. Себто, зробите з однієї трамвайної лінії сім маршрутів в усі кінці - матимете 45/7 ~ 6,5 трамваїв на годину на своїй лінії, ефективність і провізна здатність буде відповідна.
Метро теж можна розгалуджувати, хоч і з тими ж наслідками. Нові трамвайні мережі, у Франції, наприклад, часто працюють за принципом метро - з ізольованим рухом різних маршрутів.
P.S. Не те щоби це мінус, але враховувати це часто-густо забувають. Наприклад, було у мережі полотно на тему "ЛРТ в Києві", на якому пропонувалося через міст Патона прокинути 7 з 8 трамвайних маршрутів, що пропонувалися. Ось і думайте...
Comments 3
Reply
Метро теж можна розгалуджувати, хоч і з тими ж наслідками. Нові трамвайні мережі, у Франції, наприклад, часто працюють за принципом метро - з ізольованим рухом різних маршрутів.
P.S. Не те щоби це мінус, але враховувати це часто-густо забувають. Наприклад, було у мережі полотно на тему "ЛРТ в Києві", на якому пропонувалося через міст Патона прокинути 7 з 8 трамвайних маршрутів, що пропонувалися. Ось і думайте...
Reply
Reply
Leave a comment