Leave a comment

Comments 4

Продовження лінії ext_3116522 December 19 2019, 12:38:38 UTC
У мене є пропозиція, яка одночасно вирішує питання кільця на кінцевій і додає певні можливості. Чому б на перевалі, де була кінцева, не зробити лише проміжну зупинку, а самі колії повести далі на схід, траверсуючи північніше гори Лева і потім досягнути парку Знесіння? Перед підйомом на верхню терасу парку є широка галявина (не неї ще підіймаються сходи від тупика Лісної вулиці), де цілком вистачить місця для кільця. Звідси пасажири зможуть почати прогулянку самим парком - аж до музею народної архітектури і побуту. Ще й лижний спуск поруч (може колись полагодять).
Можливо я дещо помиляюся, бо бував у тих місцях давно, але мені здається, що такий варіант може бути.

Reply

RE: Продовження лінії night_dreamer01 December 20 2019, 18:07:41 UTC
Не впевнений, що північніше буде місце, але можна південніше - через вулицю Олекси Довбуша. Але шо так, шо так - ідею підйому на пагорб ВЗ губимо.

Reply


vbhjckfd June 7 2020, 07:23:36 UTC
А хіба така система розвороту не вимагатиме рухомого складу, обладнаного дверима з обох сторін вагона?

Reply

night_dreamer01 June 7 2020, 12:19:45 UTC
Вимагатиме.
В "Сяноків" така історично була, їхні репліки можна замовити аналогічними. Гіпотетичний низько/середньопідлоговий рухомий склад на "гірські" ухили - теж.

P.S. Хоча я, певно, надто драматизую щодо трамваїв для гірських ухилів.
Свого часу всі божилися, що 1179 має занадто слабкі редуктори, щоб використовуватися на "гірських" маршрутах (6-ці і т.п.).
Їздить зараз із завидною регулярністю на 2-му маршруті, від Котика на Пасічну підіймається заповненим пасажирами за милу душу.

Reply


Leave a comment

Up