Продовження лініїext_3116522December 19 2019, 12:38:38 UTC
У мене є пропозиція, яка одночасно вирішує питання кільця на кінцевій і додає певні можливості. Чому б на перевалі, де була кінцева, не зробити лише проміжну зупинку, а самі колії повести далі на схід, траверсуючи північніше гори Лева і потім досягнути парку Знесіння? Перед підйомом на верхню терасу парку є широка галявина (не неї ще підіймаються сходи від тупика Лісної вулиці), де цілком вистачить місця для кільця. Звідси пасажири зможуть почати прогулянку самим парком - аж до музею народної архітектури і побуту. Ще й лижний спуск поруч (може колись полагодять). Можливо я дещо помиляюся, бо бував у тих місцях давно, але мені здається, що такий варіант може бути.
Вимагатиме. В "Сяноків" така історично була, їхні репліки можна замовити аналогічними. Гіпотетичний низько/середньопідлоговий рухомий склад на "гірські" ухили - теж.
P.S. Хоча я, певно, надто драматизую щодо трамваїв для гірських ухилів. Свого часу всі божилися, що 1179 має занадто слабкі редуктори, щоб використовуватися на "гірських" маршрутах (6-ці і т.п.). Їздить зараз із завидною регулярністю на 2-му маршруті, від Котика на Пасічну підіймається заповненим пасажирами за милу душу.
Comments 4
Можливо я дещо помиляюся, бо бував у тих місцях давно, але мені здається, що такий варіант може бути.
Reply
Reply
Reply
В "Сяноків" така історично була, їхні репліки можна замовити аналогічними. Гіпотетичний низько/середньопідлоговий рухомий склад на "гірські" ухили - теж.
P.S. Хоча я, певно, надто драматизую щодо трамваїв для гірських ухилів.
Свого часу всі божилися, що 1179 має занадто слабкі редуктори, щоб використовуватися на "гірських" маршрутах (6-ці і т.п.).
Їздить зараз із завидною регулярністю на 2-му маршруті, від Котика на Пасічну підіймається заповненим пасажирами за милу душу.
Reply
Leave a comment