Jun 20, 2012 21:00
Прєдлагаю обсудіть ідєї нащот нашего обучєнія вєлікому і могучєму японскому язику, а імєнно:
- формат провєдєнія занятій
- рєгулярность занятій
- шо ми будєм дєлать на занятіях
- какіє матєріали іспользовать і какім образом
- када і гдє начінаєм
- і вабщє
Мої прєдложєнія:
1. Т.к. брітанскімі учонимі давно доказано, шо луччє всєго чєловєк усваює матєріал, када обьясняє єго другім чєловєкам, прєдлагаю на каждоє занятіє вибірать жертву, котора будєт сенсеєм. Ізбранний сенсей вибіраєт тєму, чєму он будєт учіть (т.є. сначала сам срочно шото учіт, шоб виглядєть умним), готовіт заданія для "класа", в тому чіслє можно і ДЗ. На слєдующєє занятіє другой сенсей і так до самої осєні.
2. Способи врємяпровождєнія на занятіях:
- разговарюєм по-японські на заранє вибранниє тєми, питаясь опрєдєлять ошибкі друг друга на слух;
- сообща виполняєм заданія норьоку прошлих годов (нада накачать заданій і обязатєльно аудіо)
- пішем діктанти
- пішем сочінєнія і ізложенія (ето в качєствє домашкі, потом бурно обсуждаєм в "класє" то, шо получілось)
- какіє-то заданія по канджі (тут моя мисль останавлюєцця в ужасє покашо)
- чітаєм услух малознакомі тєксти, шоб развіть скорость на уровнє пєрвой космічєской, потом питаємся пєрєвєсті, пєрєсказать і всьо такоє
- смотрім аніме бєз пєрєводa
3. Сам формат занятія дєто такой:
- обсуждєніє домашкі
- виступлєніє сенсея на тєму, шо ми сьодня дєлаєм (ізучаєм граматіку, учімся чітать, дрочім канджі і т.п.)
- собствєнно дєлаєм, шо сказал сенсей
- получаєм домашку, назначаєм слєдущу встрєчу, обсуждаєм мєсто провєдєнія, вибіраєм слєдующєго сенсея, расходімся.
Свої прєдложенія прошу пісать у комєнти, явкі-паролі нє називать, т.к. запісь открита, потомушо вас у мєня в друзях нєт, а мєста для обсуждєнія получше я нє прідумала.