Все пізнається в порівнянні, ага

May 14, 2013 21:39

Це я до того, що якщо ви думали, що у Київстар чи Дельта поганий кол-центр, то подзвоніть на так звану "гарячу" лінію Банк Русский Сандарт. Якщо у них все по такому ж стандарту, як робота кол-центру, то я ще краще розумію старий бородатий анекдот про російських технарів

Приїхали японці дивитися російське виробництво. Ходять, бродять, слухають солов"їні пісні про космічні кораблі, що бороздять простори Большого театра і т.д і т.п.
Находилися, надивилися, тут фінальне застілля, все, як полагається. Ну їх і питають:
- Ну що скажете про нас?
- Діти у вас чудові, а от все, що ви робите руками - просто жах!

Ну і власне, чого я так визвірилася на РСБшний кол-центр: ну я вважаю абсолютно неприпустимою ситуацію, коли оператор говорить хамським тоном, а потім ще і погрожує кинути слухавку, бо їй не подобаються мої зауваження. А інша навіть відмовилася скаргу прийняти на свою товарку. Нормально? Типу ваші проблеми, що ми вам не подобаємося. Жжесть! А у Рівному всього одне відділення, яке працює косо-криво, а сьогодні просто закрите було - і скаргу написати не вдалося. Щось мені останнім часом "щастить" на таких людей, які не розуміють, що мала зарплата не причина хамити клієнтам - ніхто пальці в двері не ставив. Не подобається працювати з людьми - сортувальників гнилих фруктів у супермаркетах завжди раді бачити.

дивні люди, власні враження

Previous post Next post
Up