I am why

Mar 02, 2009 14:01

Asiakas sanoi: "Kun ette te nuoret osaa asiakaspalvelua, niin kaikki pitää automatisoida. Tähän tämä menee." Sattu ja saatanasti. Ekaa kertaa meinasin itkeä töissä. Mutta totta on se osa, että en enää saa olla asiakaspalvelija.

Leave a comment

Comments 2

kotiina March 3 2009, 14:35:12 UTC
Tieksä mä kuulin kerran saman kommentin ollessani Spice Icessa. Jotenki en kyl ottanu tosissani, koska aiemmin samana päivänä eräs rouva muksuineen toi mulle ostostensa jälkeen ruusun, koska olivat niin tyytyväisiä saamaansa palveluun. Kun oot sen tiskin takana, etkä siltikään osaa toteuttaa kaikkia niitä sen vittumaisen kyrpäotsa-asiakkaan haaveita, niin olet vapaata riistaa. Sen takia oonkin päiväkodeissa töissä, missä mun sanotaan olevan kaunis ja maailman paras jos mulla on kaulakoru ja laulan. Buustausta vai fiksuja valintoja?

Reply

sarkasti March 3 2009, 20:44:03 UTC
Ongelma onkin se, että asiakkaat ovat oikeassa ja johtoryhmä kusee. Olen itse tilanteesta samaa mieltä, en tosin juuri tämän asiakkaan kanssa.

Reply


Leave a comment

Up