Будівництво лівобережної частини Подільського моста 12.01.18

Jan 12, 2018 16:57


Минуло рівно півтора місяці з часу останнього мого моніторингу ходу будівництва лівобережної частини моста на Троєщину. Що ж давайте подивимося, що змінилося за цей час.

1. На дамбі Русанівських садів нас зустрічає вантажівка зі щебнем крупної фракції.

2. Його задача засипати частину Русанівського озера, аби зручніше було будувати опори №23-24. Для 25 опори скоріше за все будуть робити намив зі східного боку.


3. На місці білого будиночка на 26-Садовій вулиці буде крайня опора №26. Актуальне розміщення я намалював на Вікімапії. За проектом метро пірнає під землю, а дорога має йти по насипу, упором для якого і стане 26 опора. В цьому насипі йтимуть тунелі метро, допоки через 200 метрів остаточно не опустяться під землю під вулицею Прибережною.  Схему можете подивитися у Олега Тоцького.


4. Раніше ширина озера в цьому місці сягала близько 80 метрів. На цьому фото видно, як забивають сваї для 22 опори і копають екскаватором котлован для 23 опори.


5. Тепер, на око, залишилося близько 15-20 метрів. Насип активно підступає до 26 вулиці.


6. Можливо на час будівництва 26-та Садова стане основною магістраллю будівництва, щоб не робити перепробіг по дамбі і по центральній Садовій вулиці на Русанівських садах.


7. Тим часом будівельники продовжують формувати арматурну основу для 21-ї опори. Як видно, частину вже залили у бетон.


8. В'яжуть арматуру.


9. Частина машин з матеріалами їде з боку Микільської слобідки, частина через Труханів острів.


10. Під мостом складають свіжезавезені відбійники, які потрохи встановлюють на збудованій частині мосту. Нагадаю, що в деяких місцях там вже більше 5 років лежить гусасфальт.


11. Відбійники.


12. Трохи збоку лежать елементи для кріплення відбійників.


13. А з мостового прольоту над урочищем Горбачиха тим часом чутно звук гучних шиплячих робіт. Мабуть піскоструять металічну проїзджу частину перед укладанням асфальту.


14. Судячи зі слідів ід екскаваторів, нещодавно прочистили дорогу від дамби до тимчасового моста на Труханів острів. Раніше на цій дорозі після дощів і відлиги були величезні глибокі калюжі.


15. Тепер викопали кілька ям і зробили до них кілька широких дренажних каналів.


16. На півдні від лівобережної опори моста через Десенку зробили свайне поле для ліфто-сходової шахти на міст. Такий же стан і з півдня правобережної опори.



17. В той час на півночі від правобережної опори закінчують фундамент.


18. Правда працюють всього 2 працівники.


19. Вже всі опори пофарбували у світлий колір.


20. Метрів на 100 північніше мосту під дамбою проводять бурові роботи.


21. Машина з Полтавської області.


22. На самих садах продовжують зачистку ділянок старих дач. Тепер роботи ведуться зі східного боку від вулиці Центрально-Садової.


23. Варто зазначити, що стан знесення навколо Прибережної вулиці сильно не змінився.


24. На самій Центрально-Садовій в райні 20-26 вулиць проводять ямковий ремонт. Це може бути пов'язано з підготовкою до значного збільшення руху вантажних фур для будівництва моста. На цьому поки все.


Метро, canon 60d, Подільський міст, Труханів острів, Русанівські сади, Київ

Previous post Next post
Up