Ja myös sen voi ottaa huomioon, että kehonkuva on todennäköisesti vääristynyt ja suurinta osaa mainoksissa ja mediassa nähtävistä ihmisistä ei ole olemassa. Ne on tehty sitä varten että tyypeillä tulisi surkeampi olo itsestään. Sellaisille, joiden olo on surkea, on kulutusyhteiskunnassa sit helppo markkinoida näennäisesti oloa parantavaa ihan-mitä-vaan. Mä suosittelen menemään uimahalliin ja huolestumaan vasta sitten, jos kokee aiheelliseksi.
true. harmi vaan, että suurin osa porukasta ei oikeasti tajua sitä, kuinka mainosten mallit on käsiteltyjä ja siloteltuja. ja vaikka tajuaiskin niin ei alemmuudentunteelta voi välttyä.
uimahallivinkki olikin hyvä! siellä näkee vaikka kuinka monenmuotoisia ja -kokoisia ihmisiä eikä ne jaksa hävetä itteään. miksi itekään pitäis?
Comments 3
Reply
uimahallivinkki olikin hyvä! siellä näkee vaikka kuinka monenmuotoisia ja -kokoisia ihmisiä eikä ne jaksa hävetä itteään. miksi itekään pitäis?
Reply
pro-ana-ilmiö ottaa mulla hermoon aika kovaa.
Reply
Leave a comment