По-перше, щодо "теорії": допис заснований на, майже, тридцятирічному досвіді пересування ровером по Києву та Україні (7-8- тис. км за сезон до купівлі першого скутера у 2012 році). Так що - практика й ще раз практика. А ось роздуми про звуження смуг та виділення окремої велосмуги - гарна, але, теорія :). Щодо жестів демонстрації поворотів: я згоден, що на львівському бруці знимати одну руку з керма може бути небезпечно. Але на асфальті - без проблем, тим більше, що поворот треба показувати не під час його виконання, а перед цим (це й багатьох водіїв стосується!). Інерція тіла під час демонстрації не змінюється (принаймні, за 28 років не помітив такого). Дзеркало на шоломі - повністю згоден, дуже зручна річ, крім того, з часом прилаштовуєшся оглядати обстановку ззаду панорамно.
Comments 2
Reply
Щодо жестів демонстрації поворотів: я згоден, що на львівському бруці знимати одну руку з керма може бути небезпечно. Але на асфальті - без проблем, тим більше, що поворот треба показувати не під час його виконання, а перед цим (це й багатьох водіїв стосується!). Інерція тіла під час демонстрації не змінюється (принаймні, за 28 років не помітив такого).
Дзеркало на шоломі - повністю згоден, дуже зручна річ, крім того, з часом прилаштовуєшся оглядати обстановку ззаду панорамно.
Reply
Leave a comment