Kultūrinė atmintis. Popierinė ir paminklinė atmintis. Emocinė atmintis.
Kur/kaip/ar išlikusi ir išliks Sausio 13-toji?
Eidama iš darbo, galvojau apie tą patį, apie ką jau spėjo parašyti
Grumlinas.
Vienuoliktokai. Užduotis: perskaityti ir suprasti Sausio 13-tosios įvykių liudininkų pasakojimus apie tą naktį (angliškai, žinoma), atpažinti ir įvardyti
(
Read more... )
Comments 17
Reply
taip visada buvo ir bus. nereiktu tu dabartiniu vaiku menkinti uztai. nezinome kas ju laukia.
Reply
Reply
Antra vertus (vėlgi mokykloje) reikėtų su tom emocijom nepersistengti - kai berods penktoj klasėj reikėjo mokytis pasakoti, kaip kažkas prie Laptevų jūros barake pasikorė ir t.t., šios tematikos po to šalinausi labai ilgai...
Kai suaugusieji pasakoja - turbūt priklauso nuo to, kokio amžiaus vaikui, kaip. Manieji visada mokėjo pasakoti, pasakojimas apie tai, kas buvo seniau - ar bomba, sugriovusi namą 5 min. po to, kai mano močiutė iš jo išbėgo su mano tėvu, ar tiesiog butas, kuriame gyventa anksčiau - visada toks, kad neklausyti ir nemanyti, kad tai svarbu, nesigauna ( ... )
Reply
Ir kiekvienais metais tas sausio 13 minėjimas man atrodydavo "hmmm, ir vėl...", bet šįmet kažkodėl labai užgavo širdį ir net gniužulas gale gerklės stojo viską prisiminus...
Įdomu, kad ir keturmetės galvoje tai palieka įspūdį.
Reply
Reply
Leave a comment