Думаю ванти просто вивісили для показушних фото в стилі "Великий мер Киева, пан Кличко руководит на месте достройкой Подольского моста". Якщо виробник вант визнав ванти непридатними(а вони тільки й раді такій нагоді якщо їм пообцяють замовити нові), то ставити старі в роботу, та ще й при наявності нових то ідіотизм. А для показухи саме логічно - не будуть зайвий раз шоркатись нові ванти при тяп-ляп монтажі, адже навіть якщо вона випадково впаде на якийсь гострий кут, то буде вмятина і 100% запорота дорогуща комплектуюча. Причому така показуха може бути навіть невідома "Кличку і компанії", вони вимагають пришвидшити монтаж, "завтра прийде інспектувати будівництво", от керівник і робить що може. А репортаж-розслідування це нагода для дубінського та решти розганяти хайп на тему "ЗРАДА, КЛИЧКО, міст вішають на браковані ванти, він розвалиться за 5 років, КАРУПЦИЯ, розкрадено 100500млн!". Сподіваюсь інженери не поведуться на жодні провокації і продовжать робити якісно і як можливо швидко.
Олег, а что в итоге будет с асфальтом на мостовом переходе? Окончательно отказались от гусасфальта? Будут ли менять покрытие на съезде? И зачем фрезеруют существующее покрытие из гусасфальта?
Пока ничего не ясно. В КМДА нервничают, что в проекте гусасфальт и изменения не согласованы. Подрядчики продолжают двигаться к тому, чтобы положить обычный асфальт. Со съездом все печальнее всего, т.к. если снимать уложенный асфальт, придется менять и гидроизоляцию. Боюсь в итоге забьют и оставят как есть.
Ага, спасибо, понятно. Но счетчик все равно тикает... Вряд ли время отверждения состава коагулянта (придумал от балды) может быть сильно больше 1 года.
Comments 186
Якщо виробник вант визнав ванти непридатними(а вони тільки й раді такій нагоді якщо їм пообцяють замовити нові), то ставити старі в роботу, та ще й при наявності нових то ідіотизм. А для показухи саме логічно - не будуть зайвий раз шоркатись нові ванти при тяп-ляп монтажі, адже навіть якщо вона випадково впаде на якийсь гострий кут, то буде вмятина і 100% запорота дорогуща комплектуюча.
Причому така показуха може бути навіть невідома "Кличку і компанії", вони вимагають пришвидшити монтаж, "завтра прийде інспектувати будівництво", от керівник і робить що може.
А репортаж-розслідування це нагода для дубінського та решти розганяти хайп на тему "ЗРАДА, КЛИЧКО, міст вішають на браковані ванти, він розвалиться за 5 років, КАРУПЦИЯ, розкрадено 100500млн!".
Сподіваюсь інженери не поведуться на жодні провокації і продовжать робити якісно і як можливо швидко.
Reply
Reply
Reply
Со съездом все печальнее всего, т.к. если снимать уложенный асфальт, придется менять и гидроизоляцию. Боюсь в итоге забьют и оставят как есть.
Reply
Reply
Правильно понимаю, что и у них уже срок для монтажа вышел?
Наша песня хороша, начинай сначала.
Reply
Reply
Reply
Но счетчик все равно тикает...
Вряд ли время отверждения состава коагулянта (придумал от балды) может быть сильно больше 1 года.
Reply
Reply
Leave a comment