На эстонскі праект трэба 16 млрд еўра. А на 200 км лінк Мінск - Вільня, калі ацэньваць па выдатках на Rail Baltica (хуткасць 249 км/г), спатрэбіцца ўсяго 1,3 млрд (чатыры Мінск-Арэны)). А калі мадэрнізіраваць існуючую лінію пад сярэднюю хуткасць на маршруце 120 км/г - то ўвогуле капейкі выйдуць. Таму я раблю стаўку на тое, што ў Вільню мы паедзем і даедзем хутчэй.
Ды не, такіх хуткасцяў (сярэдніх па маршруце) няма нават на самым хуткім брэсцкім напрамку. А наконт Вільні - самы хуткі цягнік зараз за 2 гдз 30 хв даязджае - гэта, блін, 79 км/г.
Comments 7
Reply
А калі мадэрнізіраваць існуючую лінію пад сярэднюю хуткасць на маршруце 120 км/г - то ўвогуле капейкі выйдуць.
Таму я раблю стаўку на тое, што ў Вільню мы паедзем і даедзем хутчэй.
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Меня всегда в Германии поражает количество тоннелей.
Reply
Leave a comment