Танэльшчык з Дубая прапаноўвае пабудаваць танэль праз Дняпро ў Магілёве

Jan 14, 2021 02:17

The Greenwich Foot Tunnel - пешаходны танэль у Лондане, пабудаваны пад р. Тэмзай. Танэль мае даўжыню 370 м, унутраны дыяметр 2,74 м. Адкрыты ў 1902 годзе. У 2019 годзе ў Магілёве гарадскія ўлады анансавалі ідэю - Задняпроўе ў раёне гасцініцы "Турыст" і новы парк у Падміколлі павінен злучыць пешаходны мост ( Read more... )

Leave a comment

Comments 8

koktejl January 15 2021, 12:03:57 UTC
Добрый день:)

Я работаю на портале tut.by, нашего журналиста Анжелику Зайцеву заинтересовала ваша запись. Она хотела бы задать несколько вопросов для подготовки публикации . Если вам несложно, напишите, пожалуйста, ей в телеграм @anjelikazaitseva или на почту anvas4989@gmail.com.

Reply

dykyj January 26 2021, 12:07:45 UTC
Онлайнер, по ходу, успел первый))

Reply


francis_maks January 26 2021, 07:44:41 UTC
Прикинул на местности ... там однозначно мост делает туннель нокаутом. В тунель просто никто не полезет. Не говоря уже про то, что из его сделают асоциальные типы

Reply

tumash January 27 2021, 07:14:09 UTC
Не абавязкова, ёсць прыклады такіх танэляў у Еўропе - любімы гараджанамі і турыстамі. У Гамбургу - танэль пад Эльбай. Там увогуле, кажуць, папулярны фотаспот.


... )

Reply

francis_maks January 27 2021, 08:35:38 UTC
1) длинный бесполезный с точки зрения обывателя спуск... да с любой точи зрения убитое время и топтание по ступенькам (20 метров перепад высоты). Или лифт с двух сторон, который будет не дождаться если поток большой. Плюс, по схеме видно, что даже горизонтальный участок содержит кучу лишних шагов. В общем, если построить рядом мост и тоннель, в тоннель вообще никто не пойдёт. (В отличие от подземного перехода под дорогой, где ситуация ровно наоборот)
2) помимо лифта обязательное круглосуточное освещение и водотведение. + видеокамеры. У меня тут под боком пешеходный переход разрисовывают, а тут сам бог велел. Если тупо не нагадят.
3) регулярная уборка
то есть куча эксплуатационных расходов по сравнению с мостом.
4) необходимость двух тоннелей тоже не идёт в удешевление
да и сам туннель дороже моста

Reply

tumash January 27 2021, 13:18:02 UTC
Дзякуй за заўвагі. Я як танэльшчык прапаноўваў танэльнае рашэнне. А далей, вядома, мы будзем мець з справу з іншымі фактарамі і параметрамі. У першую чаргу з коштам.

У свеце мікратанэліраванне зараз на неверагодным уздыме. Herrenknecht зараз штампуе новыя шчыты як гарачыя піражкі. У першую чаргу гэта сервісныя танэлі для пракладкі камунікацый. Таму, верагодна, рана ці позна ідэя з такім танэлем спатрэбіцца і Магілёву. Напрыклад пракласці вадаводы ад водазабора, электракабелі ад ЦЭЦ-2 плюс якое-небудзь опта-валакно. А калі так - то можна сумясціць прыемнае з карысным і дадаць пешаходны танэль.
Пешаходны танэль, вядома, пацягне смету ўверх, але не ўдвая - не трэба праводзіць мабілізацыю, не трэба будаваць іншую шахту і інш.
Вось такое вакно магчымасцяў, куды можна ўлезці з маім танэлем.

Reply


anonymous January 27 2021, 12:29:20 UTC
Какой туннель. Что в Могилеве деньги вложить некуда. Уже а арку впиндюрили

Reply

tumash January 27 2021, 12:36:29 UTC
Чытайце ўважліва - Дысклэймер у пачатку паста.

Reply


Leave a comment

Up