© Фото -
Klim Bratkovskij Вважаю, що неурядова ініціатива - агітація за Євросоюз шляхом махання прапорами та в'язання стрічок на дерева має велике значення… для рекламістів та їніх сімей. Вони точно відчують, що таке Європа, гідно заробляючи та відпочиваючи у Парижі, Монте-Карло, Лондоні.
То як же бути найактивнішим апологетам Євросоюзу? Ти дійсно бажаєш переконати сусіда у тому, що Європа - вибір України? Посади у себе в дворі красиве дерево, пофарбуй стіну в під'їзді, будь ввічливим, доброзичливим, відкрий у себе в районі
безкоштовний інтелектуальний центр для дітей, допоможи врятувати важко хвору дитину батькам, які готуються до найгіршого - подаруй людям справжню надію, а не намальовану на ганчірці символіку.
Вітер зірве стрічки, двірник підмете листівки - люди швидко забудуть вуличний політичний карнавал. А лишаться цінності, які ти вклав у суспільно корисні справи. Саме у цьому вбачаю відмінність політики від цирку.
І врешті-решт, вважаю, що варто себе час від часу запитувати, у що перетворяться старі радянські кеди, коли нанесете на них фірмовий лейбл Adidas? Чи не подібна до сьогоднішньої така карикатурна картинка?
Адже бренд Євросоюз - це насамперед втілені у життя цінності, якість життя і лише потім, як другорядне - атрибутика, коли вже є, чим пишатись.