В деревне Акнахбюр возле Иджевана есть уникальный памятник природы и истории - дуб самолично посаженный главнокомандующим (спарапетом) армянской армией Варданом Мамиконяном перед Аварайрской битвой 26 мая 451 г. н. э.
В начале ноября 1975 года оно имело согласно Анохину (Анохин Г. И. Малый Кавказ, 1981) такой вид:
(
Read more... )
Comments 31
մարդիկ իրանց հերքը մի ձև պետք ա թողնեն, չէ՞
Reply
Reply
Reply
По моему у тебя в ЖЖ тоже есть (в Коше если не ошибаюсь)
Reply
Reply
А в Ачаджуре фотка есть?
Reply
կարելի էր մի ցուցանակ կազմակերպել՝ մոմ վառելը արգելվում է
Reply
Թևավոր խաչը մի տասը րոպե մաքրել եմ, որ հնարավոր լինի լուսանկարել
Վախում եմ արգելող ցուցանակներն էլ չօգնեն
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Նկատեցի միայն որ բնից փայտ են բոլգարկայով կամ սղոցով կտրել, բայց կտորը չեն էլ տարել, էլ չիմացա ինչու են կտրել:
Մեկ էլ որ կլոնավորման մեթոդիկաները լավ զարգանան, երևի այդ ժամանակ կարելիա փորձել կլոնավորել:
Reply
Для русскоязычных армян:
-- Ուբիւած նե բուձեմ ;))) Էտը տրաձիցիա: Արմեանէ իսպոկոն վեկով (նաւերնա ս եազիչեսկիխ վրեմեօն) օստաւլեալի ուզելկի՝ պլատոկ, տըկան, ֆրագմենտ աձեժդի, նա վետկախ կակ զնակ իսպոլնենիայ ժելանիյ:
Для русскоязных не-армян:
-- Традиция оставлять узелки на ветвях была у армян из покон веков ещё до христианских времён. Узелки наматывались на ветви деревьев у Святого места в знак исполнения желаний.
Reply
Մինչև քրիստոնեության ընդունումը հազար ու մի պաշտամունքա եղել Հայաստանում, հիմա բոլորը որ կիրառեն երևի ճիշտ չի լինի
Օրինակ ֆալլոսի պաշտամունքը ինչքանով ճիշտ կլինի վերականգնել, ամեն մեկս իր տան մոտ թող դնի և վայելի:
Ես շատ լավ գիտեմ սնահավատ մարդիկ ինչու են կախում այդ թաշկինակները և շորերը ծառերի վրա, բայց եթե մարդկանց բացատրվի որ ոչ Աստված, ոչ ել բարի կամ չար հոգիները դրանց վրա ուշադրություն չեն դարձնի առանձնապես, սնահավատները կթարգեն այդ գեղեցիկ տրադիցիան: Ցանկությունները իրականացնելու համար ավելի պրագմատիկ մեթոդներ կան :Ճ
Եթե դու ասես որ շատ գեղեցիկ է այդքան շորեր կախել ծառի վրա, ես հարգելով քո կարծիքը մի երկու հատ էլ քրչ ես կկախեմ այդ ծառի վրա:
Բայց իմ կարծիքով շատ տգեղ երևույթա :Ճ
Reply
Դու իսկապէս հաւատում ես, որ դա հե՜նց սնահաւատութեան նշան է: Սրբաւայրին հաւատքի հոյս ունենալը դա սնահաւատութի՞ւն է... Վտանգաւոր ես մեկնաբանում, ըստ իս:
Reply
Մի գուցե վտանգավոր ա, չգիտեմ իհարկե ում համար, կարևորը վիրավորական չլինի: Հուսով եմ ՍՐԲԵՐԸ ինձ կներեն:
Reply
Leave a comment