Šiek tiek išplėsčiau auditoriją (baksnoju čia į vieną tokį barzdotą, praplėtusį sąvoką “verslo klasė“) - būtų ne vien apie “o kai mes į kem septyndešimt sušokom, tai kaip nuglisavom beidevindu kairiu halsu su overštagais prie ziud-ziudvesto fors 5!“... ;)
Kažkaip gi ėjo (eina?) ketvirtinis žurnalas, skirtas aviacijai, o skraidūnų tai mažiau už buriuotojus, prie kurių dabar jau ir burlentajai su kaitistais prisidėjo. Plius, lietuviai jau atrado slides - sekantis žingsnis pagal tendencijas buvo atrasti jachtų čarterius Viduržemyje, Kanaruose bei Karibuose (ačiūdiev, krizė atėjo anksčiau). Žurnale galima ne vien apie jachtas gi rašyti - ana va “Tall Ships“ atvyksta į Klaipėdą (o tai irgi tema). Aš dar ne toks užkietėjęs mizantropas (Lokyz, nekrūpčiojam!), bet tikiu, kad gal yra dar ir šiais laikais berniūkščių, kuriems romantika nesibaigia RPG šaudyklėmis prie monitoriaus?...
pasiūlymų paketą iš Bonnier Magazine aš jau dvejus metus ant stalo turiu. Ir jau kas ne kas buvo pradėta skaičiuoti. Bet dabar, kaip turbūt nujauti, viskas užšaldyta. Man rodos optimaliausias variantas mūsų rinkai būtų sukomponuoti iš kelių BM leidžiamų žurnalų (jachtos, kateriai, juk yra ir kaitingui ir serfingui skirtų) kokį vieną vandens sportams, plius lankas vietinės medžiagos. Bet reikėtų aiškintis, ar galima taip draskyti licencijuojama medžiagą. ir šiemet bei greičiausiai kitąmet jokie akcininkai man šitam projektui tikrai "go" nepasakys. kai bvp minus dvylika. Living the bald times of challenge.
Čia, aišku, būtų galima priekabiauti ir toliau, klausiant- "aštroka pozuotoja, ar aštroka rašytoja", bet išties, kartais geriau palikti šiek tiek paslapties...
(geraširdis eina ieškot kažkiekten litų žurnalui, kad paskui galėtų kiekvieną paveiksliuką nužiūrinėti ir kiekvieną tekstą skaityti su mintim- "o gal šičia- aštroka? mmmmm...")
Reply
užpernai Bonnier Magazine Group nusipirko 18 žurnalų iš Time Inc.
Tarp jų, pvz., http://www.yachtingmagazine.com/
O mane paerzinti - http://www.fieldandstream.com/
Reply
O tai yachtingmagazine vėl neparduodamas? Kažkur žinutę neseniai mačiau internete bendrame kracho fone - gal tik pasirodė?...
Gal, sakyčiau, taip... hm... nedrąsiai domaujuosi... motininė ketintų Lietuvoje leisti jį, ką?... ;)
Reply
maža rinka, bebre, maža.
Reply
Šiek tiek išplėsčiau auditoriją (baksnoju čia į vieną tokį barzdotą, praplėtusį sąvoką “verslo klasė“) - būtų ne vien apie “o kai mes į kem septyndešimt sušokom, tai kaip nuglisavom beidevindu kairiu halsu su overštagais prie ziud-ziudvesto fors 5!“... ;)
Kažkaip gi ėjo (eina?) ketvirtinis žurnalas, skirtas aviacijai, o skraidūnų tai mažiau už buriuotojus, prie kurių dabar jau ir burlentajai su kaitistais prisidėjo. Plius, lietuviai jau atrado slides - sekantis žingsnis pagal tendencijas buvo atrasti jachtų čarterius Viduržemyje, Kanaruose bei Karibuose (ačiūdiev, krizė atėjo anksčiau). Žurnale galima ne vien apie jachtas gi rašyti - ana va “Tall Ships“ atvyksta į Klaipėdą (o tai irgi tema). Aš dar ne toks užkietėjęs mizantropas (Lokyz, nekrūpčiojam!), bet tikiu, kad gal yra dar ir šiais laikais berniūkščių, kuriems romantika nesibaigia RPG šaudyklėmis prie monitoriaus?...
Nu i kap tę mažum da intikint? :)
Reply
Man rodos optimaliausias variantas mūsų rinkai būtų sukomponuoti iš kelių BM leidžiamų žurnalų (jachtos, kateriai, juk yra ir kaitingui ir serfingui skirtų) kokį vieną vandens sportams, plius lankas vietinės medžiagos.
Bet reikėtų aiškintis, ar galima taip draskyti licencijuojama medžiagą.
ir šiemet bei greičiausiai kitąmet jokie akcininkai man šitam projektui tikrai "go" nepasakys. kai bvp minus dvylika.
Living the bald times of challenge.
Reply
Reply
Reply
bet šitas žurnalas - http://www.sailingworld.com/indexhome.jsp - irgi mūsų :)
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
Reply
(geraširdis eina ieškot kažkiekten litų žurnalui, kad paskui galėtų kiekvieną paveiksliuką nužiūrinėti ir kiekvieną tekstą skaityti su mintim- "o gal šičia- aštroka? mmmmm...")
Reply
Reply
Leave a comment