taiklūs pastebėjimai ;) tačiau nors "dėl akių" vienas iš "vyriausių" vežėjų e-ligijus, galėjo nors trumpam nutraukti atostogas ar bent jau bevažiuojant pas Madona į Taliną, užsukti į Latvijos pasienį.
neišeina man su tavim sutikti - ano šono atsakas neadekvatus tikrai.
man tik va tas viena keista - ar kas mums uždraudė tą kozirį naudoti iš viso? ir dar man keista - kai ta pusė be paliovos (pradedant Družba, na ir dar anksčiau) sėkmingai diplomatijoje naudoja "įjunk durnelį" metodą - kodėl mes to nedarome?
tokiam kare galų gale labiau nukentėtų mažesnis. Kaip liūdnai po Kosovo mūšio dainavo serbai: "kas ne kas pasiliko iš turkų o iš serbų jei kas ir paliko sužeistieji tiktai ir lavonai"
Reiktų tiesiog šio momento neužmiršti - kaip sakė kažkas iš ekonomistų - rusai mum smogė pačių skaudžiausiu momentu, ką gi - sulaukime savo momento. O reaguoti emocingai ir impulsyviai neefektyvu - ana pusė tokios reakcijos galimybę tikrai būtų numačiusi.
yra daugybė žaidimo elementų, ne tik tarifinių, muitinių ar kitokių, bet ir politinių - tik reikia tinkamai juos dėlioti. ir laiku - bet apie taimingą tik Profesorius suprato viską. Na kodėl profilaktiškai neparuošus sakinio: mes įsitikinę, kad Kurilų salos priklauso Japonijai. Ar panašiai.
Ir mušė skaudžiai. Polišinelio paslaptis, kad kontrabandą vežioja daug kas. O rezultatas: vieno didesnių darbdavių direktorius mūsų kaime aiškina tiekimo/ekspedicijos specialistui: imk rusą arba lenką (vilkiką) nes man reikia krovinio poryt, o ne po poros savaičių. O krovinių jie veža daug, ir viena retų įmonių, kurios atsiskaito laiku ir be ginčų.
praėjusią savaitę teko bendraut bent su pora vežėjų ir jų mintis labai aiški - rusų pusėje absoliuti teisybė. lietuviai vežėjai, kuriuos prispaudė lizinginės mašinos, suglvojo skubiai ir paprastai "pažaisti" su TIR'ais. rezultatas - greiti pinigai (sako, kai kurie spėjo net ir pora kartų "prasukt" pirmyn-atgal), lėti rusų veiksmai ir proga lietuviams politikams paieškot rusų politikos.
deja, šįkart politikos ten nebuvo (rusų pusėj), o mes dar pajausim tą patį klausimą bumerangu..
Comments 12
Reply
tačiau nors "dėl akių" vienas iš "vyriausių" vežėjų e-ligijus,
galėjo nors trumpam nutraukti atostogas ar bent jau
bevažiuojant pas Madona į Taliną, užsukti į Latvijos pasienį.
Reply
Reply
neišeina man su tavim sutikti - ano šono atsakas neadekvatus tikrai.
man tik va tas viena keista - ar kas mums uždraudė tą kozirį naudoti iš viso?
ir dar man keista - kai ta pusė be paliovos (pradedant Družba, na ir dar anksčiau) sėkmingai diplomatijoje naudoja "įjunk durnelį" metodą - kodėl mes to nedarome?
todėl kad veidai per rimti ir šiaip veltšmercas?
Reply
Kaip liūdnai po Kosovo mūšio dainavo serbai:
"kas ne kas pasiliko iš turkų
o iš serbų jei kas ir paliko
sužeistieji tiktai ir lavonai"
Reiktų tiesiog šio momento neužmiršti - kaip sakė kažkas iš ekonomistų - rusai mum smogė pačių skaudžiausiu momentu, ką gi - sulaukime savo momento. O reaguoti emocingai ir impulsyviai neefektyvu - ana pusė tokios reakcijos galimybę tikrai būtų numačiusi.
Reply
Reply
Reply
Ir tokios idėjos skleidžiamos atkakliai, įdomu kieno naudai.
Reply
praėjusią savaitę teko bendraut bent su pora vežėjų ir jų mintis labai aiški - rusų pusėje absoliuti teisybė. lietuviai vežėjai, kuriuos prispaudė lizinginės mašinos, suglvojo skubiai ir paprastai "pažaisti" su TIR'ais. rezultatas - greiti pinigai (sako, kai kurie spėjo net ir pora kartų "prasukt" pirmyn-atgal), lėti rusų veiksmai ir proga lietuviams politikams paieškot rusų politikos.
deja, šįkart politikos ten nebuvo (rusų pusėj), o mes dar pajausim tą patį klausimą bumerangu..
Reply
Reply
Leave a comment