Trumpai

Oct 27, 2009 13:41

Rudeniame Vilniaus miestelyje šeimininkauja rūkas.



O iš rūko kartais išlenda vienas kitas kelio ženklas.

Džiugi naujiena
Itin džiugina afiša: „Ala Pugačiova. Paskutinį kartą Lietuvoje“. Negi išties?

Vertybinis požiūris
Radijuje reklama maždaug tokia: „Kad ir kaip gerai elgtumėtės su darbuotojais, jie vis vien jus įskųs.“ BSA ugdo vertybes.

Kūrybiškumas
Sarah Graham, ilgai dirbusi Children‘s BBC prodiusere, prisipažino, kad „kūrybiškumui skleisti“ darbovietėje kokaino vartojimas netgi buvo skatinamas. Matosi. CBBC, be kita ko, sukūrė teletabius. Belieka išsiaiškinti, kokie konkrečiai grybai patinka "Super Mario" kūrėjams.

Tikslinė auditorija
Jau seniai norėjau pritarti „tuose jūsų internetuose“ pasakytai Pauliaus Rymeikio nuomonei apie tai, kad vartotojai (ir skaitytojai) iš esmės nežino, ko nori. Jeigu žmonės būtų nieko kito neveikę, tik aiškinęsi vartotojų poreikius, iki šiol daužytume akmeniu per stumbro galvą.
Tik tuomet, kai kas nors jau sukuriama kokių tinginių ar pamišėlių, žmonės supranta: „O rūgštele, akurat šito mums ir reikėjo. Ir aš tokio noriu.“ Ir nebūtinai iš karto jie tai pasako.
Ir todėl manau, jog aiškinimai, kad reikia kurti atsižvelgiant į tikslinę auditoriją ir jos poreikius, yra kliedesys ne itin našūs.
Visa tai nepaneigia būtinybės atsižvelgti į vartotojų reakciją, ją kritiškai apmąstyti ir pasidaryti išvadas, kaip galima būtų padaryti dar geriau.

UPD.

Dėsnis
Interneto memo paplitimas visuomenėje tiesiogiai proporcingas biuro planktono, nelabai ką turinčio veikti, kiekiui toje visuomenėje.

prie virtuvės stalo

Previous post Next post
Up