Морський круїз за 350₴: власна каюта, норвезькі фіорди та життя без Wi-Fi

Feb 03, 2020 16:52



У часи популярності Instagram та рідкості змістовних постів ризикну і повернуся у ЖЖ зі своїм лонґрідом, максимально лаконічно розказавши про подорож на круїзному лайнері за копійки.

Коли WizzAir запустив рейс у Копенгаген спочатку з Києва, а потім зі Львова і згодом вартість квитків впала до ціни обіду у ресторані (290 ₴ в один бік) постало наступне питання - де зупинитися не за всі гроші світу, адже навіть ліжко у 12-місному номері в хостелі коштувало 25-30‎€.

Як купити міні-круїз за копійкиІ тут на допомогу прийшла данська судноплавна компанія DFDS, що періодично розпродувала квитки зі столиці Данії в Осло і у зворотному боці. Міні-круїз (ніч у морі, день на оглядини міста і ніч у морі назад) з власною каютою можна навіть купити … за 2€ (!)
Квитки з Копенгагену брали на данській версії сайту, адже саме там пропонують найкращі знижки. Все інтуїтивно зрозуміло. Англомовна ж сторінка DFDS призначена для закордонних туристів, які готові викласти і більші гроші.

Нюанс - подібні привабливі ціни у низький сезон, на будні дні і на «номери» економ-класу.

Як це пливти на поромі з України у Грузію: 2,5 доби у морі, радянські обіди та собачка на борту
Ми пливли на початку жовтня - була золота осінь. Нам на трьох власна каюта (вартість за цілу каюту, незалежно від кількості пасажирів) обійшлася у 270 данських крон (36 €). Вийшло по 12 € з людини.

Квиток видається на ім’я і вже при купівлі треба вводити паспортні дані пасажирів. Перед посадкою, як і на літак, слід пройти check-in. Зробити це можна в автоматі (який зчитує першу сторінку вашого паспорту).
1.


Після чого кожен пасажир отримає карточку-ключ. Нею відкриваються двері у вашу кімнату і записана їжа на борту (оплачується окремо).
2.


Також карточку видають на стійці реєстрації у працівника компанії. За багаж (якщо він звичайної норми) доплачувати не потрібно (на противагу повітряним лоу-костам).

Кораблі між Копенгагеном і Осло курсують щодня. Відправлення о 16:30, а прибуття о 9:45 наступного дня. Ми пливли на судні Crown Seaways 1994 року, побудованому у Хорватії. Такий красень здатен перевести 2136 пасажирів та 450 машин.
3.


На борту
Корабель уявляє собою торговельно-розважальний центр з ресторанами, фудкортами, магазинами Duty Free, інформаційним центром, живою музикою, гральними кімнатами і навіть басейном для дітей.
4-8.










Є кафе з видом на море.
9.


Але без замовлення просто так за столик не сядеш.
А ціни для нас - страшні. А думаю на скандинавський гаманець - нормальні.
10.


Є інший варіант.
11.


На нашому лайнері було 12 палуб. Перемішуватися між котрими можна було сходами або на ліфті.
12-13.




На верхній палубі є відкритий майданчик куди на початку подорожі виходить більша частина туристів. Хтось на одинці дегустує принесене із собою вино, а хтось - знайомиться. Зі мною так розговорився один китаєць.
14.


Є й напівзакриті палуби - так собі балкончики, куди пасажири виходили покурити.
За переміщенням корабля можна спостерігати на екрані.
15.


Ми жили на найнижчій палубі. Після ліфту треба було пройти по такому гламурному коридорчику.
16.


Ласкво просимо у каюту
Вже на стадії купівлі нас попереджали, що каюта без вікна та буде чутно шум від моторів. Втім, це зовсім не заважало, а напевно навпаки дозволило поринути у такий собі кокон з механічною колисковою. Всередині виявилося доволі просторо.
17.


Окрім ліжок у нашому розпорядженні були вішалка, столик, дзеркало, стілець і найголовніше - власний душ з тулетом!
18.


Повноцінний готельний номер.
19-20.




Воду з під крану спокійно собі пили - це ж Скандинавія. Постіль від крохмалю хрумтіла. Ось що значить стандарт і це у ми мали найдешевший номер!
21.


Їжу ми не замовляли, а купили з собою у Lidl у Копенгагені. Ціни не сильно відрізнялися від наших. Шинка та йогурт - ледь не як у нас, а пиво навіть дешевше (у Данії не так суворо з алкоголем як у Швеції чи Норвегії).
22.


Морько
За бортом найцікавіший момент - відправлення з Копенгагену. Можна розгледіти Ересуннський міст, що сполучає Данію та Швецію. Його також добре видно у гарну погоду з літаку.
23.


Осло фіорд хоч і не визнаний найгарнішим у Норвегіє дає уявлення про ці довгі вузькі морські затоки, утворені від затоплення долин колишнього льодовика.
24.


Усамітнення - одна з рис скандинавської душі.
25.


Wi-Fi на борту - платний і година коштує десь 5 євро.

Норвегія, хоч і не є у ЄС, але входить у Шенген і тому паспортного контролю після прибуття не було. Порт в Осло розташований на відстані пішої прогулянки, на противагу аеропорту Торп, куди літають лоукостери за 5 євро, а трансфер коштує за 20.
По прибутті слід обов’язково вийти з корабля, адже буде проводитися прибирання. На нашому поверсі працювали молоді хлопці з Польщі. Скандинавські країні, на рівні з Британією, є одними з країн трудової міграції для них.

Кількох годин перебування в Осло цілком достатньо, щоб оглянути місто. Хоча це ніщо аби зрозуміти норвежців.

Як ми пливли на морському поромі: квитки по 20€, грецькі острови та захід сонця у Егейське море

пором, подорожі, Данія

Previous post Next post
Up