Ну нічога, мо паболей будзе. У горадзе тры мільёны, таму мэтро дужа патрэбнае, нам яго не стае (дагэтуль, бо тое, што пабудавалі, транспарт не разгрузіла).
Метро цікавае, але чаму з нікуды ў нікуды? Бо мінскае метро харошае тым, што вельмі разгружае наземны транспарт. Ці гэта быў патрэбны футбольны кавалак? А потым будзе больш удалы?
дык вось нашае не разгружае, у тым і праблема. Яно кароткае, і ідзе з цэнтру (які толькі называецца цэнтрам, а насамрэч тут побач гістарычны цэнтар, а адміністрацыйны, фінансавы і камэрцыйны зусім не тут) ў жылыя раёны. Калі б мэтро ахапіла аэрапорт, аўтавакзал, ці прынамсі фінансавы цэнтр, гэта б мела нейкі сэнс.
Я лічу, што ня мае сэнсу параўноўваць нашае мэтро зь іншымі, бо нашае - нашае, іхнія - іхнія. Праўда - нашае мэтро (пакуль) самае маленькае з дзевяці сістэмаў мэтро ў бразыльскіх гарадах, ну й што цяпер? Я б мог сказаць, напрыклад, што Шанхай, Нью Ёрк і Токіё сьмяюцца з мэтро Масквы, Берліна й Менска, але навошта? А яшчэ Масква, Берлін і Mенск - сталіцы краінаў, а Саўвадор - сталіца штата, так што давайце параўнаем нашае мэтро з мэтро беларускіх абласных цэнтраў, як, напрыклад, віцебскім або магілёўскім. А, зразумела, там няма мэтро...
Comments 7
А колькі ў горадзе насельніцтва?
Reply
Reply
У нас, здаецца, шрыфтам Брайля не пішуць.
Пра бетон цікава.
І прыемна на вас з Патэрсанам паглядзець. :)))
Reply
дык вось нашае не разгружае, у тым і праблема. Яно кароткае, і ідзе з цэнтру (які толькі называецца цэнтрам, а насамрэч тут побач гістарычны цэнтар, а адміністрацыйны, фінансавы і камэрцыйны зусім не тут) ў жылыя раёны. Калі б мэтро ахапіла аэрапорт, аўтавакзал, ці прынамсі фінансавы цэнтр, гэта б мела нейкі сэнс.
вось пляны на мэтро:
( ... )
Reply
А калі сур'ёзна, то трэба ж пачынаць калісьці...
Reply
Reply
Reply
Leave a comment