Рэкламу новага фільма зрабілі са смецця
Крэатыўная ідэя належыць рэкламнаму агенцтву BBDO San Francisco
Прадзюсарская кампанія Barefoot Wine выкарыстала больш за 18 тысяч элементаў смецця для прасоўвання свайго новага фільма One Beach ("Адзін пляж").
Крэатыўная ідэя належыць рэкламнаму агенцтву BBDO San Francisco.
Для стварэння арыгінальнага білборды група креаторов прайшлася па адным з пляжаў пад назвай Venice Beach і сабрала ўвесь смецце, які ёй удалося знайсці.
На жаль, BBDO San Francisco не апынуліся наватарамі. Многія агенцтва ўжо даўно выкарыстоўваюць смецце ў якасці матэрыялу для ўпрыгожвання сваіх білбордаў. Напрыклад, каля шасці гадоў таму крэатыўнае агенцтва Saatchi & Saatchi ўсталявала рэкламны шчыт недалёка ад Rendonto Beach, дзе змясціла смецце, сабраны з папулярнага пляжу. Пазней за гэтую працу агенцтва атрымала бронзавую ўзнагароду на фестывалі Clio Awards.
Мозайка са смецця да прэм'еры фільма One Beach ("Адзін пляж")
Ілюстрацыя з рэсурсу adweek.com
2011/09/21